Ik heb iets langer als een jaar geleden dit topic geopend: [LZP] Ik kan er niet bij met mijn hoofd .. Relaties verzinnen?
Aangezien het een beetje oud topic is en om het overzichtelijk te houden, heb ik even een nieuw topic geopend.
Voor de mensen die geen oud topic door willen lezen, dit was de OP:
"Ik ben een paar jaar bevriend geweest met een meisje die ik op school heb leren kennen en zij heeft 2 relaties compleet verzonnen tijdens deze vriendschap.
Ik mocht eerst al niet weten wat hun naam was (na een tijdje eindelijk wel) en toen ik op facebook een berichtje stuurde naar haar 2e 'relatie' of hij ook mee wilde bowlen met een groepje, kreeg ik als bericht terug: "ZIJ mijn vriendin? Mocht ze willen."
Ik heb het haar toen vergeven dat ze gelogen had, tot ik erachter kwam dat ze de andere relatie ook compleet uit haar duim had gezogen ...
Ik ben al niet goed van het vertrouwen en ik was toch dik 2 a 3 jaar bevriend met haar ...
Wat bezielt mensen om zoiets te doen en ook nog zo lang vol te houden?"
Nu heb ik een hele tijd niks van haar vernomen, in het begin nog wat gestuurd om te vragen hoe het met haar gaat, maar nooit antwoord gekregen.
Tot vorige week, ze had mij toegevoegd op fb en vroeg of ik mee ging naar een kermis binnenkort. Dus ik had geantwoord dat ik op vakantie ben en ik even zal kijken zodra ik thuis was.
Ik wilde haar antwoorden en toen stond er "u kunt deze persoon geen berichten sturen" of iets in die trant. Oké, dat kon aan fb liggen of aan mijn telefoon, maar een paar dagen later kon ik nog steeds niks sturen. Toen heb ik haar gesmst dat ik mee kon en of ze mij geblokkeerd had omdat ik niet kon antwoorden.
Toen kreeg ik terug "kan wel", meer niet.
Ik heb niet meer geantwoord omdat ik even niet meer weet wat ik hier nu mee aan moet. Ik zit zelf totaal niet goed in mijn vel de laatste weken en ik hoopte om weer leuk contact te hebben, dan is dit nogal een tegenvaller en kan ik het er eigenlijk niet bij hebben. Maar ergens wil ik haar ook helpen want blijkbaar gaat het ook nog niet goed met haar.
Iemand tips hoe ik dit aan moet pakken, of hoe ik zoiets af kan sluiten voor mijzelf zodat ik dit los kan laten?

Lekker laten gaan TS!