Dat meisje van hgt dat euthanasie heeft gepleegd ken ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Dat meisje van hgt dat euthanasie heeft gepleegd ken ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 22:55

Jemig ik had het bericht vandaag wel gehoord dat er iemand van hgt euthanasie had laten plegen. Maar zie net de foto en jemig dat meisje ken ik min of meer. :oo ben haar heel vaak tegengekomen bij Sara Kroos waar ze groot fan van was. Omdat ik ook rolstoel geboden ben in dat soort gevallen altijd naast haar gezeten. En best diepe gesprekken gehad.

Dat ze zwaar gehandicapt was wist ik maar dat ze aan euthanasie dacht had ik echt nooit verwacht. Jemig. |( ben er stil van.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 23:10

Veel mensen die over euthanasie (of zelfmoord) denken laten daar nooit iets van merken. Voel je zeker niet schuldig omdat je nooit iets gemerkt hebt.
Wees wel dankbaar voor de gesprekken die je gehad hebt. Koester ze, en leer er van als dat kan.

Veel sterkte komende tijd. Dit verwerken gaat veel tijd en veel moeite kosten. En er komen zeker momenten van boosheid, onbegrip, verdriet en zelfs herkenning... voordat acceptatie en begrip komen.

Om het voor jou misschien een heel klein beetje beter te plaatsen... Denk jij dat ze nu gelukkig is? Ze heeft er zelf voor gekozen.

Paisano

Re: Dat meisje van hgt dat euthanasie heeft gepleegd ken ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:30

NM -> LZP