. Konden ze hun eigen auto ooit nog wel eens gebruiken?Een kleine maandje geleden heb ik mijn eerste eigen autootje gekocht, wat was en ben ik nog steeds heel trots! Ontzettend bang dat ik er een deuk of een kras in rijd, super zuinig op mijn kleine autobaby
.Vanmorgen dwarrel ik vrolijk naar mijn auto en zie ik daar en geel papiertje onder mijn ruitenwisser zitten... Ik in totale paniek, MIJN EERSTE BEKEURING
? Chagrijnig frommel ik het papiertje onder mijn ruitenwisser vandaan en neem het mee naar binnen. Knorrig frommel ik het papiertje open, waarvoor kan ik in godsnaam een bekeuring hebben gehad? Staat daar in lelijke hanenpoten dat er wel op mijn auto gelet wordt, daar zorg ik wel voor. Wilde mijn vriend mij gewoon een hartaanval bezorgen vieze stinkerd
. Hij werkt bij de politie en had vannacht nachtdienst, zijn bureau zit bij mij om de hoek. Is hij langs gereden en heeft het onder mijn ruitenwisser gedaan om mij is even flink angst in te laten boezemen.Dit was toch wel een leuk lichtpuntje in mijn dag. Tijd voor wraak?
Geweldig! Ik zou in de avond stiekem zijn auto verplaatsen. Of zijn fiets met een ander slot eromheen zetten.