Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
?knijntje06 schreef:Ik heb al gezegd hoe ik me voel... en dan doet ie 2 weken mee helpen in huis en dan ist klaar... zit ie weer zodra ie thuis komt achter die *** pc...
Waarom ik nog niet weg ben? Ik ben geen opgever... en hebben een huis samen deze staat op beide namen. Deze verkopen is een optie maar blijft denk ik rest schuld staan. Hebben wel nhg maar dat garandeerd ook niets.
Hij kan geen hulp in huis nemen voor zijn taken want daar heeft ie geen geld voor dus dat is ook geen optie...
Joolien schreef:Het feit dat je je niet prettig voelt, is vervelend, maar wat mij nog meer stoort, is de manier waarop hij met jou om gaat. Ik vind het nogal respectloos en lomp. Het klinkt alsof jij jezelf voor hem wegcijfert en hij je kleineert.
Ik zou je goed afvragen of je wel met zo'n iemand wil samen zijn.
knijntje06 schreef:Nee hij had het huis nog van de tijd met zn ex toen ik hem leerde kennen woonde die bij zn vader... niemand woonde in het huis...
Hij kan het huis niet alleen betalen...
- maar gewoon aan de overgang en verandering van omgeving. Cayenne schreef:daarnaast zou ik de tips van Elena opvolgen en een juridisch adviseur hierbij betrekken. Het klinkt bijna alsof hij jou 'in huis heeft genomen' om zelf minder te hoeven betalen, en niet omdat hij een toekomst met je ziet.
anneliesdj schreef:Hm oke, waarom heb je je destijds ingekocht dan?