Ineens dikke telefoon rekening.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

evengeennaam

Ineens dikke telefoon rekening.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 19:08

Sorry als het niet goed staat , had geen idee waar anders..

Hallo Bokkers!

Hopelijk kunnen jullie meedenken want hoe kan dit?

Afgelopen augustus was ik op vakantie in Amerika en heb niet gebeld/sms.
Gisteren keek ik op tussen mijn gegevens op mn provider app, Simyo.
Daar stond dat ik 25 minuten heb gebeld naar Nederland : anoniem nummer met kruisjes.
Nu heb ik dit met mn ouders besproken en op mn telefoon gekeken of ik daadwerkelijk die dag iemand heb gebeld ,maar nee dus geen enkel spoor van dat ik op die dag heb gebeld…

35,- af te rekenen nu. Maar ik vind t ook gek dat je met 25 minuten bellen met 35 euro wegkomt? Dat is toch duurder?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

xFioon

Re: Ineens dikke telefoon rekening.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:29

Ik zou een specificatie opvragen bij je provider. Contact opnemen met je provider, aangeven dat je niet gebeld hebt en daarom graag een specificatie wil. Je kan niet bellen naar een anoniem nr, wel gebeld worden in het buitenland dóór een anoniem nr, wat natuurlijk kosten heeft in het buitenland. Dus ben je ook niet gebeld door anderen op je vakantie?
Als er staat dat je zélf gebeld hebt, moet er een nummer bekend zijn waar je naartoe hebt gebeld.

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 18:14

xFioon schreef:
Ik zou een specificatie opvragen bij je provider. Contact opnemen met je provider, aangeven dat je niet gebeld hebt en daarom graag een specificatie wil. Je kan niet bellen naar een anoniem nr, wel gebeld worden in het buitenland dóór een anoniem nr, wat natuurlijk kosten heeft in het buitenland. Dus ben je ook niet gebeld door anderen op je vakantie?
Als er staat dat je zélf gebeld hebt, moet er een nummer bekend zijn waar je naartoe hebt gebeld.

Sorry dat ik zo laat antwoord.

Nee we gaan contact opnemen want er staat toch echt : je hebt gebeld naar, en dan een anomiem nummer ..

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:22

Bel even je provider, misschien ben je ongewild ergens ingetrapt zoals sms dienst 4040

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 14:48

Vanmiddag gebeld , schijnt dat ik dus werkelijk hebt gebeld + vanuit Canada terwijl we daar niet waren want we waren in midden amerika.

Bah , ik zit nu ook te twijfelen aan zo’n SMS dienst.. We gaan dr nog achteraan. Wel hebben we meer cijfers van het nummer gekregen en heb dat in mn contacten opgezocht en nee hoor.. geen 1 contact met die cijfers. :(