Ik heb al aardig lang last van dit probleempje, eigenlijk al sinds dat ik deze telefoon gekocht heb (en met de vorige versie ook).
Ik heb een Acer Liquid (ofzoiets, maar het zou bij alle acers zo zijn), en hij is altijd onmiddellijk vol. Ik heb een sd geheugenkaartje gekocht, maar daar zet hij blijkbaar maar een deeltje op, de rest blijft op de telefoon zelf staan waardoor die altijd vol is.
Het is een beetje een 'nep' probleem volgens mij; want het begon pas toen ik er veel filmpjes had opgezet en die dus vol was. Nadat ik de filmpjes verwijderde, was hij nog steeds vol. Als ik een app verwijder, is hij nog steeds vol, wat dus niet kan.
Een paar maand geleden heb ik hem laten repareren aan het moederbord (nieuw moederbord) en daarna leek het beter te gaan; er staan meer apps op dan ooit
Maar nu wilde ik mijn snapchat updaten, en je raadt het al : vol. (ik doe niet meer aan auto updates aangezien hij dan ook standaardapps update die ik niet nodig heb, en dat neemt extra plaats in.) Een trucje dat ik gebruik (een vriendin heeft me dit verteld) is om voor ik een update of een nieuwe app wil installeren, eerst de google play store resetten naar eerste versie.
Herkent er iemand dit en heeft er iemand nog meer tips om er meer op te kunnen zetten?