Lingerie totaal, iemand bekend mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Lingerie totaal, iemand bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 22:48

Ik heb inmiddels al weer een maand geleden twee bh s gekocht bij lingerie totaal. Zij zijn een van de weinigen die dit type nog verkopen. Ze hebben ook een fysieke winkel maar voor mij te ver weg. Alleen besteld, betaald en daarna stilte. Er zou een levertijd zijn van 5 tot 15 dagen. Alleen daar ben ik al ruim overheen.

Eerst gebeld, kreeg te horen dat de levertijd periode nog niet over was. Daarna twee keer gemaild znder enig resultaat trouwens. -O- Ga ze morgen ochtend weer bellen. Maar wil mijn bestelling gewoon ontvangen. Zit er dringend op te wachten.

Even naar de winkel gaan is voor mij helaas niet mogelijk omdat hij echt aan de andere kant van het land zit.

Zijn er bokkers bekend met deze winkel? Overigens de twee slechte beoordelingen in augustus zijn van na mijn bestelling.

luuntje

Re: Lingerie totaal, iemand bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 07:45

Ken de winkel niet.
Zou zeker even bellen.

Zelf bij Dutch Designers outlet wat gekocht.
DPD kwam niet afleveren, contact opgenomen met verkoper en die hebben geld terug gestort.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 09:47

Maar weer eens gebeld, er waren leverings problemen vanuit de fabrikant. Maar lingerie totaal een klein beetje vergeten hun klanten dit te melden. Wel excuus daarvoorgekregen dat is alvast iets. In principe zouden ze volgende week geleverd worden.

Maar wat is dat toch met communiceren. Dit is de zoveelste al waarin in afgelopen weken tegenaanloop dat de klant of patient fatsoenlijk op de hoogte houden kennelijk een uitgestorven eigenschap aan het worden is.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:44

Communicatie scoort slecht bij veel bedrijven.
Je moet alles nabellen. Aldus dat idee hebben zusje en ik.

Hopelijk krijg jj je lingerie alsnog.