Ik heb een vraagje ivm een aankoop uit een webshop.
Ik heb een artikel in pre-order in een webshop besteld (artikel zou er volgende week zijn), ik heb netjes het bedrag + verzendkosten overgemaakt.
Vandaag krijg ik een bericht dat er 10 euro extra kosten bijkomen omdat de verkoper een mail van de leverancier niet goed had gelezen, daar stond dus in dat de verkoopprijs 10 euro was opgeslagen. (deze mail was al bij de verkoper aangekomen voordat ik mijn bestelling had geplaatst) Ik krijg ter compensatie een kortingsbon voor een artikel van een ander merk of ik kan annuleren.
Nu ben ik het hier niet mee eens, ben ook informatie aan het opvragen bij consumentenbond, hoop dus dat deze morgen reageren...
Nadat ik het hier niet mee eens ben reageert de verkoper allesbehalve klantvriendelijk en zegt dat het ook niet haar schuld is. (Maar ik moet er blijkbaar wel voor opdraaien?)
Dit artikel is nu overigens nergens meer te koop en was een week geleden nog wel op enkele plaatsen te koop aan de prijs dat de verkoper het aanbood. Daarom vind ik dit ook zo zuur...
Ik vroeg me af of hier mensen zijn die al eens in deze situatie hebben gezeten en wat toen de uitkomst is geweest en of er mensen zijn die hier meer van af weten.
Dit speelt zich trouwens af in België, dus het is mogelijk dat de wetgeving hier anders is dan in Nederland...
Alvast bedankt!
Het is helemaal niet goed van de verkoper om jouw daar voor laten opdraaien. Zij heeft immers niet goed gelezen. Het is dus haar probleem. Jij hoeft helemaal niks bij te betalen lijkt mij(geen expert).
. Heb het ook echt nergens goedkoper kunnen vinden. Maar heb er geen enkel mailtje of wat dan ook over gehad en ik vermoed toch echt dat het een foutje was
.