Dagboek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sincere

Dagboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 17:44

Hallo bokkers! :D

Al een enige tijd, houd ik een dagboek bij. Dit deed ik op mijn telefoon, via een 'dagboekapp'.

Nou bedacht ik mij, dat het eigenlijk veel leuker is om dit op papier te doen. Leuk om te bewaren!

Maar.. Waar is een leuk, betaalbaar, volwassen dagboek te koop? Met slotje!

Op internet kom je dan al snel uit op 25 euro. In winkels als action, intertoys, v&d zijn alleen kinder dagboeken te koop. (Hysterische kaften met prinsessen ect. -O- )
Hema heeft niets.

Uiteindelijk maar bij de hema een mooi notitieboek gekocht, met harde cover. Maar helaas geen slot.

Zijn er nog anderen dagboek schrijvers hier, die hun prinsessenfase al ruimschoots ontgroeit zijn. EN die graag hun geheimen achter slot bewaren?

Ik ben erg benieuwd, waar jullie zo'n dagboek aangeschaft hebben voor een normale prijs!

Anoniem

Re: Dagboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:46

Ik denk dat als je er per se eentje wilt met een slot, dat je dan al snel bij kinderdagboeken terecht komt ja. Die sloten zijn ten eerste namelijk niks waard (je wilt niet weten hoe vaak ik hem opengebroken heb). Kan je hem niet gewoon ergens neerleggen waar niemand anders hem zomaar pakt?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:49

Vriendinnetje heeft een Moleskine hardcover boekje gekocht en daar met een gaatjestang gaatjes in de kaft en het papier gedrukt (zo'n tang die je normaal gebruikt om in tuig gaatjes bij te knippen).

Daarna een los slotje gekocht en klaar. Misschien is dat een optie?

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 18:10

Dat is een erg slim idee @Szan ! Want inderdaad, zoals @Emmaa_ al reageerde; die gewone slotjes zijn inderdaad waardeloos.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:20

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 18:59

Shadow0 wauw, die zijn echt prachtig! Word er hebberig van haha. Zeker even vragen bij de V&D morgen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 21:34

Een boekje met slot wordt lastig. Dan zou ik het eerder opbergen in een kastje dat op slot kan.