Is het echt zo raar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zerline

Is het echt zo raar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 21:42

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen hier meteen de vraag:

Is het echt zo raar om nog nooit een "vriendje" te hebben gehad?

Iedere keer confronteren vrienden en vriendinnen mij hier weer mee. Ik ben een 18 jarige meid en over het algemeen zijn mijn vrienden ouder dan ik.

Zodra ik met een jongen praat, gewoon voor de gezelligheid, zoeken ze er direct iets achter en proberen ze mij te koppelen aan diegene. Kan ik echt niet "gewoon" een praatje maken, zonder dat ze er iets achter zoeken :') Vaak vind ik jongens vaak chiller als meisjes, waardoor ik op sommige momenten meer met hun optrek.

Het komt waneer het komt toch? Of ben ik dan toch een beetje een rare :')

Hoe oud waren jullie toen je, je eerste liefde tegenkwam?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:44

Tuurlijk is het niet raar :+

Gek zou zijn als je neus op je bips zou groeien :D

Je bent nog heerlijk jong! :D

Ik was 19, ben wel getrouwd met mijn eerste liefde en nu zwanger. Al zijn we nu wel heel wat jaren verder :P
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-09-15 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:44

Net alsof ik dit bericht geschreven had :P ben zelf 17 en ik trek ook liever met jongens op dan met meiden
Ik lees even mee

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:46

Ik ben ooit verliefd geweest toen ik 14 was, helaas hij niet op mij. Nu ben ik bijna 18, ga met meerdere jongengs vriendschappelijk om (waarvan een paar best leuk zijn :o ), maar verder geen enkele ervaring op het liefdesgebied.
Vriendinnen van me zijn ook wel jonger, die koppelen me niet zo.

Onze tijd komt nog wel. Of zo :+

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:46

Waarom zou jij raar zijn? Een vriendje hebben/krijgen is geen wedstrijd gelukkig. :9

Ik ben ook altijd iemand geweest die hetzelfde denkt, jongens zijn veel chiller dus daar ga ik mee om.
Je moet niet naar liefde zoeken, liefde moet jou vinden. :)

Het pushen van vriendinnen was trouwens wel echt heel vervelend soms...met 'ooeeehh' etc.
Wat ik gedaan heb toen het echt vervelend werd..gewoon gevraag of het serieus kon stoppen...
Het heeft mijn vriendschap met die jongen uiteindelijk verpest door al die opmerkingen dat we elkaar leuk vonden.

Ik was zelf 16 toen mijn vriend zich in mij interesseerde...nooit opzoek naar geweest. Echt uit de lucht komen vallen.
Op het schoolgala is hij tegen mij aan geduwd voor een dansje..en zo zijn we aan de praat geraakt en na een maand was het al aan :')
Daarvoor nooit met hem gepraat, het ging allemaal vrij snel haah. Maar inmiddels zijn we 29 maandjes verder en nogsteeds blij met elkaar :D

Maar zoveel vriendinnen (18+) zijn gewoon happy single! Geniet er juist van *\o/*
Laatst bijgewerkt door XiiaaooNaa op 16-09-15 21:52, in het totaal 3 keer bewerkt

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:47

vuurneon schreef:
Tuurlijk is het niet raar :+

Gek zou zijn als je neus op je bips zou groeien :D

_O- _O- _O- Geweldig!!!

Tuurlijk is dat niet raar. Je bent jong, volg je gevoel en laat je niet opfokken door je vriendinnen. Misschien een keer tegen ze zeggen dat je het niet zo prijs stelt dat ze je telkens willen koppelen?

Dorine92

Re: Is het echt zo raar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:51

Neehoor is niet raar.. ik was 19

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:54

Mijn eerste echte vriend kreeg ik toen ik 21 was :') Daarvoor alleen maar gerotzooid voor 3 maanden ofzo. Niks vreemds aan hoor, gewoon lekker je ding doen, vriendje komt wel als je een leuke jongen vindt :D

Equiine

Ik had nog geen enkele ervaring op het liefdesgebied (ook geen knuffels of handen vasthouden :') ) tot mijn 18e.

Ik was voor die tijd ook onzeker, mijn vriendinnen hadden met hun 12e al een vriendje, waren op hun 16e al ''bezig'' met meerdere jongens etc. Het verschilt van persoon tot persoon, als een meisje op haar 12e een leuke jongen ontmoet en ze zijn blij met elkaar: prima! Maar ik heb mijn grote liefde niet ontmoet totdat ik 18 was. Tuurlijk wel jongens leuk gevonden, maar er is nooit wat van gekomen.

Kortom, het is totaal niet raar. Trek je niet te veel van anderen aan wat let op wat JIJ fijn vind en wat goed voelt voor jou. Je komt vroeg of laat echt wel een leuke jongen tegen, dus laat je absoluut nóóit door sociale druk in een relatie dwingen omdat je denkt dat je anders raar zal zijn.

XiiaaooNaa

Plaatje kom ik nu net tegen op FB :)

Afbeelding

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:55

Nee, dat is niet raar. Ik was zelf ook ruim 17 toen ik voor het eerst een vriendje kreeg. Ik was niet in voor 'zomaar' iets wat snel weer over zou zijn en ik ben denk ik te nuchter om mij snel mee te laten slepen. :Y) Daarnaast had ik er helemaal geen aandacht voor (en vind je in de paardenstallen niet zo snel een leuke jongen). Laat je niet gek maken dat het gek zou zijn, ik vind het persoonlijk gekker om te zien hoe enkele 14 jarige al exen hebben.
Het goed op kunnen schieten met jongens herken ik. De truc is om meiden te vinden die dezelfde mentaliteit hebben, en geloof me die zijn er! Of natuurlijk gewoon met jongens om gaan, want daar is niets mis mee.
Wat liefde betreft, het is zoals je zelf al aangeeft: het komt wanneer het komt, en dat is op de meest onverwachte momenten!
Laatst bijgewerkt door mlc op 16-09-15 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:55

Ik was 23 jaar toen ik voor het eerst serieus heb gezoend en meer..en ik mijn eerste relatie kreeg...Ook super laat vokgens sommigen maar ik zou het achteraf niet anders hebben gewild..ik was echt klaar voor alles en heb met alles een positieve ervaring en er van kunnen genieten. Voor deze relatie vond ik mannen leuk maar niet leuk genoeg om ook maar enige moeite in een relatie te stoppen..De relatie is beindigd en nu ben ik 25 en een half en samen met mijn tweede vriend..en zwanger van de eerste...het leven kan raar lopen..maar alles heeft zijn tijd hoor. Leg jezelf geen druk op..het komt vanzelf wel!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:56

Mijn hoop is nu dat er gewoon een hele leuke jongen bij me aan de kassa komt ofzo :')

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:58

echt niet raar haha!

ik was 19 toen ik voor het eerst serieus verkering kreeg (een jaar geleden :) )
dit was voor mij zelfs voor het eerst dat ik écht met een jongen zoende :o
Maargoed ik ben sws een soort van teruggetrokken persoontje haha.
Ik droomde er altijd alleen maar van en toen stond hij ineens voor mijn neus..

Nu al een jaar supersupergelukkig met me vriendje :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:58

Zerline schreef:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen hier meteen de vraag:

Is het echt zo raar om nog nooit een "vriendje" te hebben gehad?

Iedere keer confronteren vrienden en vriendinnen mij hier weer mee. Ik ben een 18 jarige meid en over het algemeen zijn mijn vrienden ouder dan ik.

Zodra ik met een jongen praat, gewoon voor de gezelligheid, zoeken ze er direct iets achter en proberen ze mij te koppelen aan diegene. Kan ik echt niet "gewoon" een praatje maken, zonder dat ze er iets achter zoeken :') Vaak vind ik jongens vaak chiller als meisjes, waardoor ik op sommige momenten meer met hun optrek.

Het komt waneer het komt toch? Of ben ik dan toch een beetje een rare :')

Hoe oud waren jullie toen je, je eerste liefde tegenkwam?

Dit heb ik ook hoor! Heb nu sinds een half jaar een vriend maar ging en ga nog steeds met veel jongens om. Ze zijn inderdaad vaak chiller en zeuren veel minder _O-
Ook als ik met een jongen omga denkt iedereen er gelijk wat achter. Ook al geef en elkaar eens een knuffel of ze je tegen hem aan. Soms is dat zo vervelend. Merk aan mijn vriend dat hij het soms ook wat minder vind dat ik zoveel jongens vrienden heb :P Maar hij moet er gewoon mee dealen.

Hamsnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:01

Ik ben 18 en heb ook nog nooit een vriendje gehad.. Zelfde verhaal als jou. Rest van mijn vriendinnen allemaal wel, dus voel me soms ook best 'raar' :Y)

Maarja, het komt wel. Hoop ik! :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:03

ik was 20 voor mijn eerste kus, 23 met sex en nog steeds geen vriendje en ik ben 24. het komt wanneer het komt ;)

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 22:04

Pfieuw wat is het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, dacht al even dat ik een uitzondering was.

Wat betreft het opschieten met jongen, het is best vervelend als er een jongen in je app lijst staat, waar je gezellig mee kletst en dat vriendinnen er gelijk iets achter zoeken.

Zoenen, handjes vasthouden, knuffelen (behalve vriendschappelijk) heb ik ook nog nooit gedaan. Dan ga ik uit met vriendinnen, willen ze dat ik elke jongen die langs loop ga versieren, uuuh no way! Tuurlijk zie je wel eens een jongen waarvan je buik gaat kriebelen, maar ik zal er niet zo snel iets mee doen.

Ik werk nu bij ado den haag, waar veel leuke jongens rondlopen, wie weet vind ik daar een leuke jongeman *D Nee even zonder dollen, het is fijn om te lezen dat mijn soort van "motto" het komt wanneer het komt, wordt gewaardeerd.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:06

Ik mag hopen dat je niet raar bent, want dan zou ik ook raar zijn :')

Heb toen ik 16 was wel een half jaar een relatie gehad maar niks serieus, en nu (22) geniet ik voornamelijk van het single zijn en wie weet komt de juiste persoon nog wel is een keer voorbij :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:11

Ik heb 1 echt goede vriend, Daar kan ik alles mee bespreken en knuffel ik ook gerust of als we op school op een bankje zitten hang ik wel eens tegen hem aan of hij bij mij :P

Klinkt natuurlijk allemaal perfect en mijn vriendinnen zeiden van waarom hebben jullie niks... ehm nou hij valt op jongens :'). Dat wist ik al voordat hij het mij vertelde maar mijn vriendinnen konden het maar niet geloven. Nogsteeds niet eigenlijk haha

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:11

Homo's zijn meestal je beste vrienden :P

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:16

mwaah ik ben net in de dertig en krijg dezelfde vragen en opmerkingen...

en raar om op je 18 nog geen vriendje te hebben.. je bent jong zat.

al kom ik de eerste met 50 tegen.. als ik niemand tegen kom dan niet. ik zou niet gaan daten omdat me vrienden willen dak eens een vriend krijg.

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:18

Dan ben ik net zo raar :+
Hier nooit wat serieus gehad, ook niet iets wat daarop leek. Maar iedereen probeert het maar, zelfs mn collega's beginnen er elke keer over :')
Ik wacht lekker totdat ik de juiste tegenkom, ongeacht hoe lang het nog duurt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 23:36

Ik ben 23 en nog nooit 1 gehad , laatst vroeg een depri bekende me midden in de nacht notabene :+ mis je geen seks? . Nope en dat kon hij niet begrijpen en gesprek stopte , mis het niet en ik wil het niet. Vind het bijna eng , en aanpassen en niet mijn eigen ding doen zijn al enge gedachten :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 05:44

Dan zou ik nog raarder zijn...ben 33 en heb nog nooit een vriendje laat staan een relatie gehad...vaak boeit het mij niet maar er zijn momenten dat ik er wel van baal. Vooral als ik stelletjes op straat zie lopen...