iPhone kan apps niet meer updaten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Questquedit

iPhone kan apps niet meer updaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 19:31

Hoi!

Ik heb sinds gisteravond het volgende probleem:
Er zijn verschillende (nu 8) apps die ik kan updaten, ik wilde die ook gaan updaten dus hup, naar de Appstore. Dan staat er in eerste instantie dus 'update' bij de apps, maar na een halve seconde verandert dit naar 'open'. Ook de 'werk alle bij' knop rechtsboven wordt grijs. Ik kan mijn apps dus niet meer updaten!

Ik heb de apps al geopend maar helaas verandert er niets.. Verder heb ik een iPhone 4, iOS 7.1.2 en nog 11 GB vrij. Genoeg ruimte dus zou je zeggen :P
Ook heb ik al de Appstore opnieuw opgestart, en ook mijn telefoon opnieuw opgestart. Hiermee is het probleem helaas nog niet verholpen.

Heeft iemand hier toevallig dé oplossing? :D

Courses

Re: iPhone kan apps niet meer updaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:32

Kan het zijn dat de 4 nu eruit is gegooid voor de nieuwe updates? :) Zat eraan te komen na de 3G.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:32

Ben ook wel benieuwd. Ik heb dat met mn iphone 5c. Ik heb nog even gekeken naar de opslag en zelfs dat zou niet de reden moeten zijn want heb nog ruimte zat. Nu een nieuwe update dus wie weet hierna haha

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:33

Volgens mij is het ook zo dat je op een gegeven moment niet meer kan updaten omdat je software te oud is.

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:34

Courses schreef:
Kan het zijn dat de 4 nu eruit is gegooid voor de nieuwe updates? :) Zat eraan te komen na de 3G.

Dat dacht ik ook. Misschien hebben de apps een hogere IOS nodig om te updaten.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:34

Ik weet dat de 4S nog gewoon geupdatet kan worden naar iOS 9 nu die eraan komt, van de 'gewone' 4 weet ik het niet zeker. Daar kan het wel mee te maken hebben inderdaad.

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 19:36

Zou dat dan niet pas bij 'de volgende' update moeten komen? Gister heb ik bijvoorbeeld snapchat wel gewoon nog geupdate, omdat ik snel genoeg was om erop te klikken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:36

Ik denk persoonlijk dat het ermee te maken heeft met het feit dat iOs 9 er vandaag aan komt. Apps worden vandaag gedurende de dag geupdate zodat ze iOs9 als eerste aan kunnen, en als je iOs 7 nog draait gaan die inderdaad niet meer updaten (onder andere door verschillen in design, maar ook grote verschillen in functionaliteit).

Ik zou kijken of je vanavond nog kan updaten naar iOs 9, maar gezien je toestel echt al zeer verouderd is verwacht ik dat hij niet meer kan. Volgens mij kan 9 alleen nog maar op 5 en hoger. Met wat geluk zit de 4S er nog bij. Maar de 4 is nu zo oud...

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:37

Raar, ik kan mijn 4 niet ios8'en maar wel updates doen.
Alleen ik heb als ik mijn snapchat update niet de update van het regenboog kotsen enzo terwijl dat wel is beschreven, dus ik houd het topic in de gaten! :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:40

4S kan nog wel updaten naar iOS 9, 4 niet meer. Ik heb het even voor je opgezocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 19:42

Dat is het dan inderdaad. Mijn moeder had het vorig jaar met de 4 al, die kon niet meer updaten naar 8 en daardoor kon ze veel apps ook niet meer updaten. Dan doen ze het in de eerste instantie nog wel, maar zeer verouderde versies van Whatsapp etc werken na een tijdje ook niet meer. Ze knallen ze er gewoon uit. Ben dus bang voor TS dat een nieuwe telefoon dus over een paar maanden geen overbodige luxe zou zijn..

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 19:45

Het gaat me niet zo zeer om de systeemupdate naar iOS 8 / iOS 9, maar inderdaad naar het updaten van de apps.

Erg jammer als ik niet meer zou kunnen updaten. Telefoon doet het verder nog helemaal prima namelijk. :)

edit: vreemd, ik heb net dus snel 'alles updaten' aangeklikt en toen ging die braaf alles updaten.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:03

HorseTimeXL schreef:
Ben ook wel benieuwd. Ik heb dat met mn iphone 5c. Ik heb nog even gekeken naar de opslag en zelfs dat zou niet de reden moeten zijn want heb nog ruimte zat. Nu een nieuwe update dus wie weet hierna haha

laat maar mij update die nu ook alles haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:16

_Cassidy schreef:
Het gaat me niet zo zeer om de systeemupdate naar iOS 8 / iOS 9, maar inderdaad naar het updaten van de apps.

Erg jammer als ik niet meer zou kunnen updaten. Telefoon doet het verder nog helemaal prima namelijk. :)

edit: vreemd, ik heb net dus snel 'alles updaten' aangeklikt en toen ging die braaf alles updaten.

Ja, dat begreep ik uit je verhaal. Maar je telefoon heeft die update op een gegeven moment nodig omdat hij anders niet meer compatible is met de apps die je wilt draaien. Een beetje als wanneer jij nu nog Windows 97 op je computer zou hebben, er bestaat nu geen programma meer (met uitzondering van uber simpele dingen) die nog lopen op 97, omdat het systeem gewoon verouderd is.

Helaas heeft Apple er nogal een handje naar, als de telefoon 3 jaar oud is kan je ze meestal bijna niet meer fatsoenlijk gebruiken.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:18

Nog even een vraagje over iOS 9. Die zal vandaag uitkomen toch? Ik kan hem nog niet updaten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:19

Hij komt vandaag uit ja. Ik heb de update net op mijn telefoon gezien, ben hem nu aan het downloaden maar dat gaat naar verwachting nog 5 uur duren. Ze geven zo'n update meestal in vlagen uit, omdat anders miljoenen mensen tegelijk hem gaan proberen te downloaden (kunnen de servers niet aan). Zou even geduld hebben, hij zal in de loop van de avond beschikbaar komen :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:35

SindyKaya schreef:
Nog even een vraagje over iOS 9. Die zal vandaag uitkomen toch? Ik kan hem nog niet updaten :o

Dan is het ge druk denk ik. Heb ook een paar keer moeten proberen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:38

Heb mijn 5S net geupdate naar IOS 9, zo even kijken wat er veranderd is.

Maar TS: je iphone kan de nieuwe software niet meer aan en sommige apps (niet allemaal) hebben recentere software nodig om te kunnen updaten. Alleen die software kan jouw toestel niet meer aan. Mijn moeder heeft het ook met haar 4.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:48

Emmaa_ schreef:
Hij komt vandaag uit ja. Ik heb de update net op mijn telefoon gezien, ben hem nu aan het downloaden maar dat gaat naar verwachting nog 5 uur duren. Ze geven zo'n update meestal in vlagen uit, omdat anders miljoenen mensen tegelijk hem gaan proberen te downloaden (kunnen de servers niet aan). Zou even geduld hebben, hij zal in de loop van de avond beschikbaar komen :)

Die van mij is aan het downloaden en geeft aan 'nog ongeveer 10 minuten'. Dus kan meevallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:50

Blue_Eyes schreef:
Emmaa_ schreef:

Die van mij is aan het downloaden en geeft aan 'nog ongeveer 10 minuten'. Dus kan meevallen!

Die van mij begon op 'nog ongeveer 5 uur', ging toen naar 'nog ongeveer 8 uur' en is nu op 'aan het berekenen'. Denk dat ik hem zo ff aan en uit zet :=

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:50

Krijg hem net binnen, duurt nog 7 uur :P

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:00

ik ben de beta voor 9.1 aan het downloaden :o
Zitten daar meer veranderingen in geloof ik dan bij de Ios 9 update

ts zoals eerder inderdaad genoemd is, is de software van het toestel verouderd. Helaas is Apple zo'n bedrijf wat de software zo maakt dat het na 4 jaar eigenlijk niet meer te doen is en je dus een nieuwe telefoon moet kopen.. Niet alleen apple doet dat trouwens, telefoons die draaien op android hebben daar ook last van

aan de ene kant natuurlijk wel slim van Apple want zo verkopen ze meer telefoons ;)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:10

Lijkt nu aanzienlijk betere batterij te hebben. Anders zat die bij mij nu al op 80 en nu pas 97