Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:Misschien iets van social work? Daarin heb je verschillende richtingen, waaronder hele creatieve. Het gaat dan een beetje om creatieve therapie.
Jennifuur schreef:BaileyMix schreef:Misschien iets van social work? Daarin heb je verschillende richtingen, waaronder hele creatieve. Het gaat dan een beetje om creatieve therapie.
Social Work gedaan hier (maar mee gestopt), het creatieve komt echt pas heeeel laat in de studie helaas. Eerst is het vooral psychologie en gespreksvoering.
) en ik ben juist gestopt omdat ik niet goed werd van alle creatieve nonsens. BaileyMix schreef:Dat verschilt per opleiding dan denk ik, ik heb het ook gedaan (ook gestopt) en ik ben juist gestopt omdat ik niet goed werd van alle creatieve nonsens.
Jennifuur schreef:BaileyMix schreef:Dat verschilt per opleiding dan denk ik, ik heb het ook gedaan (ook gestopt) en ik ben juist gestopt omdat ik niet goed werd van alle creatieve nonsens.
Oh, haha. Waar heb jij het gedaan? Ik deed Social Work (wat in het tweede jaar zou worden gevormd naar mijn keuze, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening) op Avans! Alleen maar hele droge stof..
Maar helaas kon ik het liedjes klappen, gevoel schilderen en emotie geluiden maken écht niet meer aan
. Bij de beroepen van dit type stond onder andere paardenfluisteraar
. Verder niet veel interessants wat betreft de beroepen die erbij stonden. Maar ja, misschien heb ik er iets aan om te weten wat mijn type is...limagirl schreef:Dit jaar zit ik in mijn examenjaar (5 Havo) en ik moet dus nog steeds gaan uitzoeken wat ik precies wil studeren. Het lijkt gewoon alsof ik helemaal nergens voor geschikt ben. Op school ben ik niet echt super goed in één bepaald vak en ik heb echt al superveel beroepskeuze testen en persoonlijkheidstesten gedaan maar ben daar niet echt verder mee gekomen. Ik ben op zich wel creatief: ik vindt fotograferen leuk, muziek maken en zingen maar verder kan ik dus echt niet tekenen of zo...