Val ik ook op vrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xNursiex

Val ik ook op vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 17:57

Dat is wat ik mij de laatste tijd (en stiekem misschien al langer) afvraag. Er is natuurlijk maar één manier om dit te testen :Y) Maar hoe zet je dat in werking? Ik ben met uitgaan niet iemand die overal op afstapt ik zou ook doodsbang zijn dat ik een totaal zonder effect een hetero vrouw sta te versieren -O-
Nu heb ik een vriendengroep die zo ongeveer niet uitgaan, alleen terras hangen, en in ons 'dorp' is uitgaan ook niet echt denderend. Ik heb een poging gedaan om wat datingsites te googelen, maar ze beloven allemaal geweldig te zijn maar de recensies zijn allemaal even slecht.
Dus .. help, iemand tips?
ps; ik heb weinig bekenden op bokt, maar mocht je me herkennen graag een pb'tje :)

Anoniem

Re: Val ik ook op vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:59

Tinderrrr :D

Je hoeft er niet meteen wat mee te doen en blauwtjes voel je niet.

Er zijn ook huiskamertopics op bokt :)

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:00

Gaybar?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:01

Ik zou zeggen, meld je bij het topic jong&out. Erachterkomen is vaak een heel iets... Totdat je iemand ziet en denkt ; ' he verdommen. Ik val ook op vrouwen!'

Door heel Nederland zitten gay bars en coc heeft voor iedere leeftijdscategorie wel een activiteit per maand per regio. Misschien daar eens naartoe? Ze zijn er altijd erg open en iedereen is welkom. Ook alleen kun je er prima terecht eigenlijk.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:01

Nou ja, wat is de reden waardoor je denkt dat je op vrouwen valt?

Kijk ik vind vrouwen een stuk mooier en aantrekkelijk lichaam hebben dan mannen. Daarbij zou ik er ook niets op tegen op hebben om wat met een vrouw te experimenteren. Maar echt verliefd zou ik denk ik niet kunnen worden. Ik heb ook een vriend waar ik heel gelukkig mee ben dus ik zit niet echt met zo'n dilemma.

Ik heb geen tips hoe je mensen vind in die kring. Ik heb toevallig 2 vriendinnen die lesbisch zijn. Je zou eens kunnen kijken op van die chat sites? Maar ik weet niet zeker of de vrouwen daar wel op zoek zijn naar een serieuze relatie.
Laatst bijgewerkt door Gydja op 14-09-15 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:02

Vanuit welke provincie kom je? :)
In bijna elke grote stad zit er wel een gaybar of een COC waar je genoeg mensen kunt vinden. :)

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 18:02

Ergens zie ik me mijn vriendengroep (stelletjes) niet meeslepen naar een gaybar ergens in een andere stad.
Tinder zou misschien nog wel kunnen, ik heb het tot nu toe altijd gemeden. Maar dit is het misschien wel waard. Kun je ook voorkeur aangeven bij tinder?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:02

Zijn er geen gay cafes in de buurt? Die kunnen erg gezellig zijn en dan loop je toch minder kans een hetero-vrouw te versieren :D

Edit: zie dat dat niet handig is voor je. Je kunt ook alleen gaan, dan heb je sneller aanspraak van anderen.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 18:04

StonedRomy schreef:
Ik zou zeggen, meld je bij het topic jong&out. Erachterkomen is vaak een heel iets... Totdat je iemand ziet en denkt ; ' he verdommen. Ik val ook op vrouwen!'

Door heel Nederland zitten gay bars en coc heeft voor iedere leeftijdscategorie wel een activiteit per maand per regio. Misschien daar eens naartoe? Ze zijn er altijd erg open en iedereen is welkom. Ook alleen kun je er prima terecht eigenlijk.

Ben ik wel 'jong' en out? Ik ben 26 :o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:06

Ach, er zitten meerdere ouderen in het topic. We bijten niet en denk dat er wel wat zijn die je kunnen helpen, zeker omdat sommige van ons nog in dezelfde fase zitten.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:09

Heb je niet toevallig mensen in je vriendengroep die gay zijn? Vaak helpt het als je eens een goed gesprek kunt voeren. Bij een vriendin van mij heeft dat iig veel geholpen, ze is nu sinds een paar maanden openlijk out en ze is zo positief veranderd. :D

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 18:17

KimD schreef:
Heb je niet toevallig mensen in je vriendengroep die gay zijn? Vaak helpt het als je eens een goed gesprek kunt voeren. Bij een vriendin van mij heeft dat iig veel geholpen, ze is nu sinds een paar maanden openlijk out en ze is zo positief veranderd. :D

Nee helaas niet, ik heb wel een kennis geappt die ik zeer weinig spreek maar al een tijdje uit de kast is, onder het mom; je weet nooit of het iets kan helpen.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 20:20

TS hoe is het afgelopen?