Sinds midden juli tijdens een filmpje kijken van youtube sloot mijn computer onverwachts af.
Sindsdien zijn mijn Youtube filmpjes groter geworden waardoor ook filmpjes zwarte randen krijgen.
Het is niet prettig kijken, hetzelfde geldt voor Facebook foto's en m'n profielfoto staat nu opeens wat boven de tijdlijn. Ook als ik naar Npo ga en de video wil uitvergroten krijg ik ook 2 zwarte randen om heen, Ik weet niet of dit ook naar aanleiding is ook naar Windows 10, gaat het opeens allemaal zo uitzien?
P.s ik heb nog windows 7 gewone pc
Ik had ook nog gelezen dat flashplayer en Internetexplorer 11 niet samen gaan, moet ik dan flashplayer eraf halen?
Je hebt gewoon Windows 7? Dan zal dit niks te maken hebben met Windows 10. Dit zijn besturingssystemen, de problemen die je noemt zijn problemen die met je browser te maken hebben (edit: behalve het onverwachts uitvallen van je PC, dit heeft natuurlijk wel met het systeem zelf te maken. Ik kan zo niet zeggen wat daar de reden van kan zijn). De zwarte lijnen waar je het over hebt bij YouTube en je profielfoto die boven de tijdlijn komt herken ik zelf niet. Ja, YouTube is vernieuwt maar ik zie zelf geen zwarte lijnen.
Bovendien raad ik je aan om een andere browser te gebruiken (bijvoorbeeld Chrome of Firefox), aangezien deze vaak makkelijker in gebruik zijn, zich beter aan de opbouw van sites aan passen en ook sneller kunnen zijn. Maar als je Internet Exlporer fijn vind dan is dat natuurlijk je eigen keuze.
Idd. even een screenshot maken en hier plaatsen zou handig zijn!
hoi
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-15 17:09
Ik heb wel schreenshots maar hoe moet ik het versturen naar Bokt?
hoi
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-15 16:16
Hier screenshot 1
[/[img] img]
hoi
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-15 16:20
hoi
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-15 16:21
Zien jullie die zwarte balken naast het filmpje dat heb ik dus. Datzelfde geldt ook voor google chrome.
Laatst bijgewerkt door hoi op 01-10-15 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Komt door het filmpje. Heb die jij aan had staan ook aan gezet en die zwarte zijkanten ligt echt aan het filmpje. Zet maar is iets heel anders aan en kijk of je dat nog steeds hebt. Ik namelijk niet.