Telefoon oplader.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Quir

Telefoon oplader.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 02:53

Ik heb een hele fijne telefoon oplader, onder tussen alweer van een telefoon of 3/4 geleden en dus alweer heel wat jaartjes oud. Is gewoon een oplader met kleine usb en grote usb die je in een stekker doet en zo in t stopcontact stopt. Heel simpel dus. Alleen is dit snoertje een stuk langer dan de meeste en dat maakt deze zo prettig (kan ik 's avonds/'s nachts in bed nog even op m'n telefoon kijken als die aan t stroom hangt... Andere snoertjes zijn dan net te kort).

Maar helaas is t snoertje dus oud en nu is het plastic bij de mini usb gescheurd. Echt meteen bij de overgang en je ziet de binnenkant van het snoertje. De oplader werkt nog gewoon goed en laad de telefoon ook nog gewoon op. Zou t lukken om het snoertje nog te repareren? Of in ieder geval zorgen dat het niet verder stuk gaat? Zat zelf te denken aan plakband of iets dergelijks... Kan dat? En zo ja wat voor plakband dan? Ductape?

Wil graag m'n oude, geliefde snoertje redden! Hopelijk kunnen jullie me helpen met tips om hem te reanimeren.

De staat van t arme snoertje. :(:)
Afbeelding

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 03:55

Quir

Re: Telefoon oplader.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-15 10:21

3 meter is weer erg lang, vandaar dat ik deze graag wil houden. Ideale lengte, niet te kort en niet te lang.

Als t niet gaat lukken heb ik sowieso nog genoeg opladers liggen en anders een nieuwe, duur zijn ze niet inderdaad

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:27

Gebeurd bij meestal al na een maand :') bij de action hebben ze gelukkig goedkope laders. Maar meestal is dit wel echt het begin van het eind en duurt het niet heel lang voor ze ermee ophouden, plakband etc heeft bij mij nog nooit gewerkt..

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:37

Bij de hema heb je van die kabels in felle kleurtjes, die zijn 2 m lang.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:40

Ik heb dat ook met mijn huidige oplader, probleem van mijn telefoon is alleen dat hij veel van die goedkope opladers niet accepteerd waardoor die heel sloom op laad en mn batterij loopt dan gewoon leeg als ik hem tijdens het opladen gebruik om te bokken/facebooken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:37

gewoon met goede ducktape strak inwikkelen

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:20

Je hebt ook USB-verlengkabels. Ook heel handig voor je tablet (die kabeltjes zijn ook altijd zo kort).

O en je eigen kabeltje kun je gewoon tape omheen doen hoor.