Maar de financiën laten voorlopig geen droombruiloft toe.
Nu hadden we eerst het idee om over twee jaar een hele simpele bruiloft te houden. Maar nu kan vooral ik het echte droomplaatje niet uit mijn hoofd zetten. Ik wil zo graag een echte trouwdag in een prachtige jurk.
Ook zouden we het liefst morgen nog ouders worden.
Dit is allemaal nogal een duur geintje uiteraard en allebei gaat dus echt niet. Dus moeten we kiezen eerst kinderen of eerst die droombruiloft trouwen.
Dan kiezen we toch voor kinderen omdat we er ook niet jonger op worden.
Omdat zeer waarschijnlijk een voor onze kinderen biologisch niet van mij zou zijn wil ik niets liever dan dat we allemaal de zelfde achternaam zodat we echt een gezinnetje zijn wat dat betreft. En door de wetsveranderingen van april vorig jaar is het kind dat biologisch gezien het kind van mijn vriendin is ook echt in alles mijn kind als we getrouwd zijn of een geregistreerd partnerschap hebben.
Dus lijkt eerst een gp dan kindje(s) en dan door sparen voor die droombruiloft ideaal.
Maar wat kan nog wel en wat niet.
Het enige dat ik kan vinden is dat je in je eigen gemeente moet trouwen.
Maar mag dat ook ergens anders dan op t gemeentehuis?
Het gemeentehuis van Zeewolde is nogal treurig dus dat past echt niet in het droomplaatje.
Ook hebben we eigenlijk al een tijdje onze zinnen gezet op een prachtige locatie in Harderwijk. Is dit dan helemaal niet meer mogelijk of moeten we dan maar naar Harderwijk verhuizen

Wat ik dus eigenlijk vooral wil weten of het trouwen heel veel anders wordt als we al een gp hebben of niet.
Zoveel mensen doen dat toch of zit ik nou echt verkeerd met trouwen/het feest ervan?
)

.