Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

barrymuis schreef:Je krijgt geen boete.
Het bedrag wat je te weinig op je PayPal saldo had wordt gewoon van je rekening afgeschreven.
Kan tot een week duren voor het afgeschreven wordt.
Ik heb dat ook wel eens dan heb ik iets verkocht en krijg dan geld op de PayPal rekening gestort en dan koop ik iets en dan kom ik een X bedrag tekort en dat word dan van mijn bankrekening afgeschreven.
Rood staan bij PayPal bestaat niet.
En soms staat er niks op PayPal en dan wordt alles van je rekening afgeschreven.
Werkt net als een creditcard en je hoeft geen bankgegevens uit te wisselen daarom is PayPal wel zo veilig.
Wat je gekocht hebt is betaald PayPal schiet het voor zeg maar en verrekend het later met jou daarom is met PayPal betalen ook erg snel en zekerheid voor de verkopende partij dat die zijn geld krijgt en die betaald daar een klein bedrag voor.
lieveli schreef:De Paypalpolitie komt je halen!!!!!!
(nee, er is niks aan de hand joh, ik heb ook nooit geld op mijn paypal staan)
sannxxelmo schreef:Ik heb zelf nooit geld op mijn PayPal staan, alles word dus van mijn rekening afgeschreven. Dit duurt bij mij over het algemeen 5 werkdagen. Een boete krijg je niet. Mocht je niet genoeg geld op je gewone rekening hebben, zal PayPal je PayPalrekening automatisch bevriezen. Dan kun je er dus even niets mee tot je er weer genoeg geld op hebt gezet. Maar ik ga er van uit dat dat niet aan de hand is.
loez schreef:Weet niet waar je besteld hebt? Vanuit welk land moet het komen? Houdt even rekening met eventuele invoerkosten!
Weet niet precies hoe dat zit, maar dat is meestal boven een bepaald bedrag geloof ik.
Fu_Qi schreef:lieveli schreef:De Paypalpolitie komt je halen!!!!!!
(nee, er is niks aan de hand joh, ik heb ook nooit geld op mijn paypal staan)
Hahaha![]()
Dus als ik het goed begrijp kan ik ook met het gedrag van 0,00 euro betalen met Paypal en dan wordt het gewoon van mijn eigen bankrekening afgeschreven (ongeveer een week).
barrymuis schreef:loez schreef:Weet niet waar je besteld hebt? Vanuit welk land moet het komen? Houdt even rekening met eventuele invoerkosten!
Weet niet precies hoe dat zit, maar dat is meestal boven een bepaald bedrag geloof ik.
Extra invoerkosten betaal je direct staat er meestal bij of reken je af aan de persoon/firma die het pakketje komt brengen.
En dan moet het boven de € 150,- maar dat ligt ook vaak aan het product of het elektronica is of b.v. speelgoed.
Maar nooit nog eens met PayPal als je al afgerekend hebt.
barrymuis schreef:Dit is binnen Europa en hier zitten geen invoer rechten op.
Alleen buiten Europa is dit van toepassing.
Tussen de € 12,- en € 17,- is normaal voor dhl duitsland en is meestal ook verzekerd.
loez schreef:barrymuis schreef:Dit is binnen Europa en hier zitten geen invoer rechten op.
Alleen buiten Europa is dit van toepassing.
Tussen de € 12,- en € 17,- is normaal voor dhl duitsland en is meestal ook verzekerd.
Ok! Vandaar ook mijn vraag waar ze besteld had. Uit welk land.
Mijn vader heeft een tijd terug spul uit China besteld en zat een extra factuur in de doos, voor de invoerkosten.