Ik ben al aantal jaar vaste klant bij Vodafone, maar voor mijn gevoel klopten mijn rekeningen afgelopen tijd totaal niet. Heb toen wat apps eraf gegooid (en ik heb er niet bepaald veel), alle instellingen van apps zo staan dat het alleen met wi-fi kan worden gebruikt, berichtjes komen pas binnen als ik whatsapp open, houdt mijn telefoon bijna angstvallig vaak op vliegtuigstand om maar niet mogelijk onnodig over mijn datalimiet heen te gaan en nog kreeg ik bedragen waar je "u" tegen zegt. Uiteindelijk op Facebook mijn frustraties geuit, want met de klantenservice kwam ik niet verder dan "ligt aan uw dataverbruik..", en toen opeens waren mijn rekeningen weer normaal..
Toch zit het me niet lekker en blijf ik qua data heel erg opletten, iets wat ik dus eigenlijk niet meer wil.
Op 12 januari loopt mijn contract bij Vodafone af, en ik wil dus overstappen op een provider met "onbeperkt" datalimiet. Ben & T-mobile komen dan goed uit de verf, als ik sommige sites mag geloven. Graag wil ik ervaringen horen van mensen die dus bij Ben of T-mobile zitten. Of misschien ervaring met een andere goede provider met "onbeperkt" datalimiet?
Ik zou graag zsm overstappen. 12 september zou ik bij Vodafone mijn abonnement kunnen verlengen, weet iemand of ik dan ook op die datum kan overstappen? Zal waarschijnlijk per provider verschillen?
Morgen ga ik sowieso de stad in om wat toestellen te bekijken, vergelijken, en vragen te stellen over abbonementen. Maar in zo'n winkel houden ze natuurlijk ook hun verkoop-praatje, dus vandaar dat ik graag persoonlijke ervaringen hoor!
Nog nooit een gekke rekening gehad en overal bereik/4G inderdaad
Zij sturen mij altijd netjes een berichtje als ik aan mijn data zit en dan kan ik er zelf voor kiezen extra data erbij te kopen, want anders kan ik gewoon niet internetten
Kan dus eigenlijk niet over mijn limiet heen gaan. Ook nooit een verkeerde of te hoge factuur ontvangen van ze.