Deelnemers evenement?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JustEnjoy

Deelnemers evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 13:10

Hallo,

Momenteel zit ik op het Wellant College in Dordrecht.
Voor mijn examen moet ik met een aantal klasgenoten een evenement organiseren. Hiervoor hebben wij gekozen voor een clinicdag.
Nu zitten wij alleen met het probleem dat wij geen idee hebben wat de opkomst van deelnemers zal zijn bij zo'n dag..

Het gaat om de dag 11 oktober. Hier komen dan 2 mensen voor het springen (1 in de ochtend en 1 in de middag) en 2 mensen voor de dressuur. Het is in Oude-Tonge op het terrein van Paard Totaal.

Iemand een idee hoe wij dit ongeveer kunnen berekenen? :D
Laatst bijgewerkt door JustEnjoy op 08-09-15 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Re: Deelnemers evenement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:12

Ligt denk ik helemaal aan het soort clinic (1 of verschillende?) die je gaat geven, waar je deze gaat geven en wanneer je deze gaat geven. :)

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 13:13

ik zal het nog even in de OP erbij zetten :D

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:14

Is het fictief of moet je het echt gaan organiseren dus weten?
Anders zou ik mensen laten aanmelden of op 'aanwezig' laten zetten via een FB evenement, dan is het vaak nooit het precieze getal (niet iedereen zet op aanwezig, niet iedereen heeft Facebook), maar vaak zijn er ook afvallers (ziek, mensen die wel op aanwezig zetten maar niet komen), dat dat uiteindelijk wel compenseert.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:15

Ja ligt er inderdaad wat voor een clinic. Je kunt wel zeggen vooraf opgeven en een max aan zetten. Vol is vol

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 13:16

We moeten het wel echt organiseren. Facebook willen we idd nog aanmaken alleen hebben we helaas nog niet alle mensen die de clinic gaan verzorgen kunnen bereiken..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:19

Okee, dus 2 clinicgevers per dagdeel tegelijkertijd?

Stel je begint om 9 uur, einde dagdeel om 13.00u. Start middag om 13.30u einde om 16.30.
Dan hebben ze ieder 4 uur als ze een clinic van een uur geven.

Hoeveel deelnemers wil je per clinic?
Stel je doet er 3 per clinicgever (= 6 per uur als je clinic een uur duurt). Is in de ochtend 24 en in de middag 24.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 13:25

Is de clinic dag gratis? of moeten mensen betalen. Als ze moeten betalen zou ik een ultimate datum opstellen waar ze betaald moeten hebben. Ik zou dus snel je clinic gevers gaan regelen. Zodat je concreet kan gaan adverteren. Als mensen zich opgeven kun je dag zeggen je moet voor (bv) 25 september betaald hebben, anders gaat je plaats naar iemand anders. Dan heb je ook altijd genoeg geld om de clinic gevers af te betalen, ook als er niemand komt opdagen.
want paardenmensen zijn nogal wispelturig, en geven zich voor dingen op terwijl ze helemaal geen trailer oid hebben.