Ten eerste, als dit niet goed staat, graag verplaatsen.
Enige tijd geleden stond er een oproep op FB, stalruiter/stalmaneger gezocht, hier heb ik destijds op gereageerd, omdat ik werkloos zou worden en inmiddels ben.
Tot mijn grote verbazing mocht ik op gesprek komen, gelijk gereden, dingen besproken etc, klonk allemaal super en ze zou het me nog laten weten
2 weken later kreeg ik een mail, dat wanneer ik nog steeds interesse had, ze me wou uitnodigen om een paar dagen mee te lopen, zodoende staat dat voor volgende week woensdag en donderdag gepland, wat toch wel een beetje spannend is..
Het bericht is honderden keren gedeeld op FB, en ook honderden reacties, dus ben hier best trots op!
Nou is het zo dat het niet naast de deur ligt, ik ben 20 jaar, nu woonachtig in het noorden, maar het is voor mij dik 2 uren rijden, paard mag mee en krijg een eigen appartement.
Het lijkt mij een geweldige baan, ik zet (nog) niet online over welke stal dit gaat, omdat ik niet weet hoe hun hierin staan, eventueel via PB mag wel!
Het werk betreft: s'ochtens paarden doen (mesten, buiten/binnen zetten, stapmolen etc), s'middags voornamelijk (jonge) paarden trainen.
Als zij op (internationaal, dus meerdaags) concours zijn, is het aan mij de taak om de stal in me eentje te runnen, dus een hele verantwoordelijkheid.
Ik ben op zoek naar mensen met gelijke ervaringen, waar je om moet denken/op moet letten, en die ervaringen te delen!
Bedankt voor het lezen!