Welke krultang bij lang en vooral dik haar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Welke krultang bij lang en vooral dik haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 21:46

Aangezien ik mijn haar niet kan krullen met een stijltang, (motoriek niet goed ofzo :+ ) het binnen 10 minuten uitzakt met een carmenset, een krul/fohnborstel geen effect heeft... Wil ik het nu eens proberen met een krultang!

Maar welke?!

Ik heb namelijk erg lang en dik haar.. Haar tot een stuk onder mijn bh, en echt superdik! Bepaalde borstels knappen gewoon als ik het wil doorkammen, elastiekjes knappen snel, kappers staan er soms versteld van.. Dus het is echt dik dik.. En in combi met het lange haar. Zakt alles nu eenmaal snel uit.

Dusss.. Ik ben op zoek naar een krultang die echt heel goed is! En aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie.. Ik bedoel.. Er zijn er zooooveeeel.. Vraag ik jullie om advies.

Ik wil graag wat grovere krullen hebben, dus ik denk aan 1 inch dikte ongeveer. Misschien 1.5?
En ik denk zonder klepje, aangezien je vaak ziet dat met een klepje je toch wat knikjes krijgt in je haar.

Maar verder? Welke is een echte aanrader?

Givisa

Re: Welke krultang bij lang en vooral dik haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:55

CHI the one and only.

Je kunt ook krullen maken met een stijltang op verschillende manieren. Of de tang draaien of plukjes haar oprollen om je vingers en inpakken in zilverfolie en dan de tang erop. Zelf doe ik het altijd op de 2e manier.
En als je dan toch een tang aanschaft koop dan ook meteen een goede hitte beschermings spray.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:40