Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Wat wil jij gaan doen?
Elsje123 schreef:Citaat:Wat wil jij gaan doen?
Ik wil communication and multimedia design gaan doen...
Maar je kunt toch ook op je cv alleen je opleiding vermelden en niet je opleider erbij? Je krijgt tenslotte wel dezelfde titel als bij een reguliere opleiding. Kun je tijdens je sollicitatiegesprekmaltijd nog vertellen waar je het gedaan hebt.
(Edit: laatste regels toegevoegd)
En ik grijp juist mijn tijd aan om extra dingen te doen. Ik ben halverwege mijn eerste jaar en loop al stage, heb 3 weken in Engeland meegelopen met een psychologe en start binnenkort met het begeleiden van een lotgenotengroep. Het is maar net wat je er zelf van maakt dus! Ik studeer over twee jaar dus hopelijk af met een fikse dosis werkervaring en kennis
InekeN schreef:Zou echt voor een deeltijdstudie aan een HBO kiezen. Het instapmoment is misschien niet zo handig, maar vaak zijn er wel vakken die je alvast thuis in zelfstudie kunt voorbereiden. Goed rondkijken en de vakken/lesroosters opvragen. Dan zou je wellicht een parttime baan in het werkgebied van je studie kunnen gaan zoeken. Misschien wel op een lager niveau, maar dan zit je alvast in de richting. Veel succes in elk geval!