Hoe een NS meereist coupon krijgen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Hoe een NS meereist coupon krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 07:51

Ik las laatst hier een topic over en ik wil graag weten hoe ik zo'n meereiskaart kan krijgen
ik heb een studenten abonnement en zou het wel leuk vind doordeweeks met mijn vriend Door heel Nederland heen te gaan

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 07:59

Dat is gewn coupon of iets dergelijks...
je hebt een studentenreisproduct? Dan mag je altijd drie mensen meenemen met 40% korting. Jouw vriend moet een OV chip kaart hebben (persoonlijk of anoniem maakt niet uit). Op een kaartautomaat bij het station laadt je dan de meereiskorting op zijn kaart. Gewoon de stappen op het scherm volgen :)
Als hij uitcheckt dan verloopt de meereiskorting na 15 minuten, dus voor deterugreis moet je het er opnieuw opladen bij een automaat!
let wel dat de korting alleen na negenen geldt (niet dat je denkt s ochtends heel vroeg op pad te gaan, dan betaalt je vriend gewoon de volle mep).

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:01

Wij krijgen ze in een geel met blauwe envelop, gewoon door de brievenbus. Tesamen met andere aanbiedingen, zoals uitstapjes wanneer je er met de trein heen reist en kaartjes dat je met 2e klas 1e klas mag reizen.

Misschien hebben jullie zo'n sticker op de brievenbus dat je het niet wilt ontvangen?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 08:10

igor001 schreef:
Wij krijgen ze in een geel met blauwe envelop, gewoon door de brievenbus. Tesamen met andere aanbiedingen, zoals uitstapjes wanneer je er met de trein heen reist en kaartjes dat je met 2e klas 1e klas mag reizen.

Misschien hebben jullie zo'n sticker op de brievenbus dat je het niet wilt ontvangen?

Moet je dan iets bij NS hebben ingeschreven? nieuwsbrief ontvangen etc?

@jolijn
3 mensen? dat is sowieso altijd handig!

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:18

igor001 schreef:

Wij ook! Ik weet alleen niet wanneer dat nou is. Wel ieder jaar weer.

xJolijn

Re: Hoe een NS meereist coupon krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:23

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:34

Anoniem

Re: Hoe een NS meereist coupon krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 08:35

Meereiskaart van dit jaar was geldig tm 23 augustus. Dus als je er nog één kan krijgen dan is die niet meer geldig.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:23

Elin_ schreef:
Moet je dan iets bij NS hebben ingeschreven? nieuwsbrief ontvangen etc?

Nee hoor. Het wordt hier huis-aan-huis bezorgd. Haal ze ook wel eens bij de buren als ik er nog een paar kan gebruiken :D Dit jaar al 2 of 3x gekregen.