HELP =>16j => verliefd op 30-jarige

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:32

oh, maar als ik het goed begrijp is het dus niet wederzijds ?
Nou dan moet je hem maar gewoon uit je gedachten zetten hoor.
Op zich heb ik geen moeite met enorme leeftijdsverschillen. Ik kan ook niet oordelen over jou, ik was met 16 al een stuk volwassener dan 90 % van de16-jarige.... dus leeftijd wil niet altijd iets zeggen.

Maar je loopt wel een risico als je hem gaat vertellen dat je verliefd op hem bent. enkele voorbeelden.
- mischien is hij helemaal niet zo volwassen en kan hij inderdaad zijn mond niet houden, en moet hij even rondbazuinen dat een meisje van 16 verliefd op hem is.... (en juist dit soort dingen gaan als een lopend vuurtje)

- Misschien weet hij wel helemaal niet wat hij ermee aan moet. een 16 jarig meisje dat verliefd op hem is.... tja... misschien durft hij nog amper tegen je te praten omdat hij je anders nog hoop geeft. (dit is dan een optie, als hij wel degelijk volwassen is) Maar hier zit je natuurlijk niet op te wachten...

Mocht hij wel laten blijken dat hij je leuk vind, dan ga er lekker voor.
Zoals al eerder gezegd, je zult toch je eigen fouten moeten maken, en misschien heb je wel een hele leuke tijd met hem.

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 09:34

Sando"]
oh, maar als ik het goed begrijp is het dus niet wederzijds ?
[/quote]
Tja, dat is het probleem, ik weet dat hij me wel heel graag mag. (Vriendschappelijk bedoel ik dan, nou ja, dat weet ik, want we amuzeren ons altijd samen, en aan de hand van zijn reacties, en hij komt me ook altijd dag zeggen, en hij komt ook telkens naast me staan om te poetsen, en in het begin van de les naast me rijden om nog even te babbalen,...dus ja,.. Haha!)


[quote="Sando"]

Nou dan moet je hem maar gewoon uit je gedachten zetten hoor.
[/quote]
Tja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan Verward

[quote="Sando"]
mischien is hij helemaal niet zo volwassen en kan hij inderdaad zijn mond niet houden, en moet hij even rondbazuinen dat een meisje van 16 verliefd op hem is....
[/quote]
Denk niet (ben er vrij zeker) dat hij zo niet is,..maar ja, je weet maar nooit Verward Verdrietig

[quote="Sando schreef:
- Misschien weet hij wel helemaal niet wat hij ermee aan moet. een 16 jarig meisje dat verliefd op hem is.... tja... misschien durft hij nog amper tegen je te praten omdat hij je anders nog hoop geeft. (dit is dan een optie, als hij wel degelijk volwassen is) Maar hier zit je natuurlijk niet op te wachten...

Nee, idd Scheve mond . Maar daar heb ik eigenlijk het meeste schrik van, liever heel goede vrienden, en dat ik met mijn gevoelens moet blijven zitten, dan dat onze vriendschap er ook aan stuk zou gaan Verward Verdrietig

Tja,...ik weet een ding, ik mis hem nu op deze moment heel erg, gewoon met de gedachte alleen al dat ik hem gisteren niet heb gezien Verdrietig Verward

Verward HELP Verward

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 10:31

Nou ik heb het hele topic door gelezen.
Ik heb 2 ervaringen met een relatie met een groot leeftijdsverschil.
1 x was ik 19. Verliefd op een man van 38..... Zelfs kort samengewoond.
Dit is uiteindelijk niets geworden omdat er toch duidelijk een hele generatie tussen zat. Het was na de scheiding van mijn ouders en ik was in die periode op zoek naar veiligheid, geborgenheid, liefde en vastigheid.
Hij woonde op zichzelf, en ik kon er zo bij in.. Weg van thuis.
Hier kwam ik pas later achter hoor.
Tweede relatie volgde niet kort daarop.
Ik was inmiddels 20 (woonde op mezelf) en werd verliefd op een jongen.. Toendertijd geen idee hoe oud hij was.
Stoute schoenen aangetrokken en afspraak gemaakt.
Toen bleek hij 34 te zijn. Maar een heel ander type. Vel jonger in omgang en denkwijze.. Relatie is lang goedgegaan. Samengewoond 3 jaar. Maar hij ging los !! Hij wilde uitgaan, stappen met vrienden en collega's etc. En die periode had ik afgesloten. We leefde naast elkaar en niet meer met elkaar. Uiteindelijk nadat ik 2 keer buiten de deur had gegeten ben ik bij de tweede vreemdganger blijven hangen en heb ik besloten om uit huis te gaan bij mijn ex.
Ik ben nu alweer bijna 3 jaar getrouwd met mijn grote liefde en je raad het al 2,5 JONGER.. Clown
Ik zou toch adviseren om te wachten totdat je 20 geweest bent en lekker genieten van je verliefdheid.. maar deze niet uitspreken.
Er gaat nog zo ontzettend veel veranderen in je leven... Het blijft moeilijk ............... En ik kan je eigenlijk niet helpen omdat ik er zelf ook 2 x aan begonnen ben.. Knipoog Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 10:43

Fasel schreef:
In jouw geval zou ik me gewoon heel goed bedenken dat mannen na hun 30ste aftakelen en vrouwen alleen maar meer willen Haha! .
D

ja, dat heb ik ook gelezen. De beste combinatie in bed is een oudere vrouw en een jonge man! Dat schijnt het bevredigendste te werken. Dus Missouri en Kim, dat wordt inruilen! Haha!

Maar ja Ikkepik is pas 16. DIe moet dat nog maar even niet doen.... 30 jaar is leuk om mee te beginnen. MAar ja, als het niet wederzijds is.... HOe weet je dat eigenlijk zo zeker? Kijk, jij bent voor hem verboden terrein, een 30 jarige man voelt zich bij een 16 jarige wel pedo!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:27

Ikkepik"]
[quote="Sando schreef:
oh, maar als ik het goed begrijp is het dus niet wederzijds ?

Tja, dat is het probleem, ik weet dat hij me wel heel graag mag. (Vriendschappelijk bedoel ik dan, nou ja, dat weet ik, want we amuzeren ons altijd samen, en aan de hand van zijn reacties, en hij komt me ook altijd dag zeggen, en hij komt ook telkens naast me staan om te poetsen, en in het begin van de les naast me rijden om nog even te babbalen,...dus ja,.. Haha!)
[/quote]

Is het het wel waard om een vriendschap op het spel te zetten voor een verliefdheid? Ik zou het nog maar even rustig aankijken als ik jou was.

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:43

Het is zeker verstandiger om proberen dit als vriendschap te houden. Als jullie voor elkaar bestemd zijn, dan kunnen jullie beiden wel wachten tot jullie beiden toe zijn aan de relatie.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:46

Desiree"]
[quote="Fasel schreef:
In jouw geval zou ik me gewoon heel goed bedenken dat mannen na hun 30ste aftakelen en vrouwen alleen maar meer willen Haha! .
D

ja, dat heb ik ook gelezen. De beste combinatie in bed is een oudere vrouw en een jonge man! Dat schijnt het bevredigendste te werken.

[/quote]

Schijnheilig ben ik het helemaal mee eens *LOL*
Maar dan moet je wel een leuke jonge kerel hebben, niet zo'n rare als die Iris geschaakt heeft Tong uitsteken (Idols)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 11:47

Dus meid wacht idd nog een paar jaar... als je je op je 18de nog zo voelt, wie weet?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 14:17

orri"]
[quote="Desiree"][quote="Fasel schreef:
In jouw geval zou ik me gewoon heel goed bedenken dat mannen na hun 30ste aftakelen en vrouwen alleen maar meer willen Haha! .
D

ja, dat heb ik ook gelezen. De beste combinatie in bed is een oudere vrouw en een jonge man! Dat schijnt het bevredigendste te werken.
[/quote]
Schijnheilig ben ik het helemaal mee eens *LOL*
Maar dan moet je wel een leuke jonge kerel hebben, niet zo'n rare als die Iris geschaakt heeft Tong uitsteken (Idols)
[/quote]
Hahaha, mooi fout voorbeeld Tong uitsteken
Ze houden wel van elkaar en die Iris vond ik ook wel een leuke spontane vrouw, maar ze had toch echt de verkeerde jongen uit gekozen Tong uitsteken wat een idioot zeg... Scheve mond Tong uitsteken

(daar is die van jou gigantisch bij Knipoog)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:01

welke was nou iris? die oudere vrouw met die jongere homo?

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:47

Desiree schreef:
welke was nou iris? die oudere vrouw met die jongere homo?


Ja die inderdaad.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 17:47

Daar schiet ze wat mee op! Maar goed, dat lezen we volgend jaar wel in de story en de prive! Haha!

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 18:12

Desiree schreef:
Daar schiet ze wat mee op! Maar goed, dat lezen we volgend jaar wel in de story en de prive! Haha!


tja, idd Verward

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:06

Elise"]
[quote="Marreke schreef:
Rekenvoorbeeld... Over 8 jaar wil jij een kind. Hij is dan 38. Als het kind 10 is, is hij 48. Is het kind 15 (puberteit) dan is hij 53....


Heejheej, toen ik 15 was, was mijn papa 52 hoor Boos!

Haha! Nu gedraagt mijn pa zich vind ik niet echt als een man van die leeftijd (uhhh nu al 57 dus) dat scheelt. Een hele oude vent als pa lijkt me idd nix.
[/quote]

mijn pa is ook 57 en ik ben 13...

ik ken een meisje en die is ook 13, maar heeft een pa van 84 Bloos! En een moeder van 32... dus alles kan.

Succes met je beslissing Lachen

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:02

RockyLover schreef:

ik ken een meisje en die is ook 13, maar heeft een pa van 84 Bloos! En een moeder van 32... dus alles kan.


Ik ken een meisje van 11 jaar, vader is in de 80 Haha!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:11

BlanCarla"]
[quote="RockyLover schreef:

ik ken een meisje en die is ook 13, maar heeft een pa van 84 Bloos! En een moeder van 32... dus alles kan.


Ik ken een meisje van 11 jaar, vader is in de 80 Haha!
[/quote]

Guuut dat lijkt me zooo vreselijk !!! Scheve mond dan was die vader nog vruchtbaar toen ie 69 was Scheve mond Haha! ?Oeps off topic...

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:35

Jan en ik schelen ook ca. 13 jaar en we zijn al 7 jaar bij elkaar en ik ben nog niet uitgekeken op hem. Lovers Je voelt er niks van Haha!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:40

Elise"]

[quote="Marreke schreef:

Rekenvoorbeeld... Over 8 jaar wil jij een kind. Hij is dan 38. Als het kind 10 is, is hij 48. Is het kind 15 (puberteit) dan is hij 53....



Heejheej, toen ik 15 was, was mijn papa 52 hoor

Nu gedraagt mijn pa zich vind ik niet echt als een man van die leeftijd (uhhh nu al 57 dus) dat scheelt. Een hele oude vent als pa lijkt me idd nix.
[/quote]

Mijn ouders verschillen 9 jaar, toen ik werd geboren was mn vader 40. Kan dus best!

Het lijkt me ook heel lastig om een persoon waar je heel veel om geeft uit je hooft te zetten. Misschien is het wel het beste om het toch te zeggen. Hoe moeilijk het ook is, het lucht waarschijnlijk wel op, en als je weet dat hij het toch niet doorvertelt, wat heb je dan te verliezen?? Als hij niks voor jouw voelt kan je nog altijd goede vrienden blijven, en op zoek gaan naar een andere leuke gozer!

Succes!

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 13:48

Scylla schreef:
Misschien is het wel het beste om het toch te zeggen. Hoe moeilijk het ook is, het lucht waarschijnlijk wel op, en als je weet dat hij het toch niet doorvertelt, wat heb je dan te verliezen?? Als hij niks voor jouw voelt kan je nog altijd goede vrienden blijven, en op zoek gaan naar een andere leuke gozer!


Ja, maar WAT, als hij het toch slecht opneemt,...dan zet ik mss onze vriendschap op het spel,...dat zou ik nog erger vinden,... Verdrietig

Ik ben echt ten einde raad, wil zoveel, en ook weer niet,... Verdrietig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:54

ik kan je geen advies geven hoor. Ik wist me namelijk ook geen raad in zulke situaties. Was altijd daarom maar verliefd in stilte. Ik vond het daarom ook nooit leuk om verliefd te zijn. Die onzekerheid, onmacht en zo.

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 14:00

Desiree schreef:
ik kan je geen advies geven hoor. Ik wist me namelijk ook geen raad in zulke situaties. Was altijd daarom maar verliefd in stilte. Ik vond het daarom ook nooit leuk om verliefd te zijn. Die onzekerheid, onmacht en zo.


In elk geval toch bedankt

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:38

Jeej Ikkepik, na álle raad van medebokkers nog steeds geen idee wat je zou moeten doen??

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:37

Elise"]
[quote="Marreke schreef:
Rekenvoorbeeld... Over 8 jaar wil jij een kind. Hij is dan 38. Als het kind 10 is, is hij 48. Is het kind 15 (puberteit) dan is hij 53....


Heejheej, toen ik 15 was, was mijn papa 52 hoor Boos!
.
[/quote]

Ik ben 18 en m'n vader 57 haha, maar daar vind ik niks mis mee en dat weten de mannen van te voren ook wel.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:41

Maar die relatie kán wel... maar of het verstandig is... hmm heb ik m'n twijfels over. Je bent nog zo jong...

Maarja m'n vriendin is nu 18 en heeft al anderhalf jaar een relatie met iemand van 29... gaat heel erg goed.

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:25

Hai meisje,


Ik ben dus superfan van orlando en dan ook hopeloos verliefd Lovers
{Ok het klinkt stom,dus geen commentaar.ik ben blond,excuus Haha! ?)
Ik ben 14 en hij is 26(bijna 27).We verschillen dus 12 jaar en dat is iig niet leuk. daarbij woont hij nog eens aan de andere kant van de aardbol,dus dat lukt nooit Verdrietig . Ik denk niet dat het bij jou zou lukken,want het is ook een groot leeftijdsverschil,waar helaas altijd de mensen je ongelooflijk scheef voor aankijken Boos! .ik geef dus helemaal niets om leeftijden,maar het is en blijft voor sommigen een groot schandaal,wat ik vaak niet snap.Waarom bemoeien de mensen zich niet met hun eigen zaken.....

Ik ben volgens de meesten onder mijn familie en vrienden iemand met ook een volwassener gedrag dan hoe mensen zich op mijn leeftijd gedragen(alhoewel ik ook goed blond kan doen Pling )

Ik vind dit heel erg voor je maar ik weet zelf niet wat te doen,want ik zit in hetzelfde schuitje,alhoewel ik nog veel minder kans maak dan jij hebt.Ik kan je dus jammergenoeg niet helpen Ach gut .Ik hoop dat bij mij op een dag die verliefdheid over zal gaan,maar dat is nu nog niet het geval.Je kan altijd van hem blijven dromen maar bij mij is het zo'n 5 % kans dat ik het ooit bij hem maak;en bij jou een 20%?

Het spijt me erg dat ik je niet kan helpen,maar ik weet wat je nu doormaalt. Niemand kan zich dat eigenlijk inbeelden ternzij je het zelf hebt meegemaakt ofzo,en het voelt echt k*t.


Veel sterkte meid ! Ach gut