Zo heeft Chesterfield bijvoorbeeld nu haar big pack voor 9,95 en dan heb je 39 sigaretten.
Maarja goed, mijn vraag was; wat zijn de goedkoopte sigaretten van de 'standaart' pakjes, en welke big pack is het goedkoopste?
Thanks for letting me know
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben al zo'n 7 jaar niet meer in NL geweest en sla achterover van de hier reeds genoemde prijzen!Duhelo schreef:Daar roken niet bepaald onder mensenwelzijn valt ...
Mws -> lzp

, dus ga een actieve poging doen met Stoptober. Eerst op vakantie en daarna een serieuze poging
. Misschien meer gegadigden
? Dat blijft toch het allergoedkoopst
. LadyMadonna schreef:Oh honing?! Die heb ik hier nog niet gezien, ga en eens naar vragen
Over het algemeen damp ik dessert (Camel) met eenJan druppels menthol. Afgewisseld met aardbei
Mijn apparaat was eenmalig uitgave van 20,- en gebruik hem al 2 jaar zonder problemen! die 50,- is inclusief mijn filters (250 stuks voor 1,50), opbergdoosje om ze mee te nemen liggen regelmatig bij van die 1,- winkels Lieshorses schreef:Maar wat is het totaalbedrag dat je uitgeeft als je ze zelf gaat schieten?
Want dan moet je eerst zo'n apparaat aanschaffen (weet niet welke goed zijn en welke troep), dan nog hulzen halen, een stevig pakje aangezien mijn kartonnen sigarettenpakjes altijd weer geplet oid worden