Mijn broertje wilde graag een kleinere mobiel (hij had de alcatel one touch pop c7) omdat die dan beter in zijn zak paste voor muziek te luisteren
Mijn moeder had toevallig een kleinere mobiel (samsung galaxy young 2 ofzo), dus ruilde met die van Daniel (mijn broertje). Ik wilde graag die van mijn broertje, dus die heb ik nu en mijn moeder die van mij (ik had de alcatel one touch pop c5).
Goed, alle simkaarten en sd-kaarten omgewisseld. Mij Simkaart paste niet in de pop c7, dus nu heb ik mijn moeders sim omgeruild met die van mij (want dat paste wel in haar 'nieuwe' mobiel
). Whatsapp geïnstaleerd, en nummer ingevoerd maar hij doet het niet. Ik krijg geen sms binnen, en als ik op bellen druk komt er wel een pop-up van: 'oproep aanvragen' maar ik word niet gebeld en krijg dus ook geen code binnen.... Nu moet ik dus 23 uur wachten, tot morgen om het weer opnieuw te proberen.
Nu mijn vraag: wie weet hoe dit komt? Ik had wel gewoon een goede verbinding (zowel wifi als gewoon om te kunnen bellen/sms'en)....
Nou sorry voor het lange verhaal, de helft doet er eigenlijk niet toe maar ja

Groetjes