Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vuurneon schreef:Helaas ben ik financieel afhankelijk van mijn man, voor een deel moet ik zeggen want ik werk wel maar werk op niveau krijgen valt vies tegen. Zonder hem zou ik geen huis kunnen betalen; dan wordt het een 1 of met geluk 2 kamer flatje in een mindere buurt en dan teren op de toeslagen en aanvullende uitkeringen![]()
Maar ik hoef niet mijn hand op te houden om wat te kopen, ik spaar ook zelf en betaal ook voor een stukje mee aan de vaste lasten. Ik zorg voor de financiële ademruimte, maar mijn man kan zonder mijn inkomen hier blijven wonen, andersom kan ik dat niet.
Idee dat ik echt volledig moet teren op mijn man, nee... Niet als vrijwillige keuze
phormicola schreef:Mijn man is financieel van mij afhankelijk en daarvoor was hij afhankelijk van z'n moeder en dáárvoor weer van zijn exvrouw.
Hij is een autistische savant en helaas is zijn expertise niet op het gebied van geld verdienen
Mijn leven zou financieel een heel stuk ruimer zijn zonder hem. Maar ja, weer zoveel armer in andere aspecten. Het enige dat ik kan doen is zorgen dat het ons dochtertje aan niets ontbreekt. Daarvoor willen wij beiden graag offers brengen
tita schreef:phormicola schreef:Mijn man is financieel van mij afhankelijk en daarvoor was hij afhankelijk van z'n moeder en dáárvoor weer van zijn exvrouw.
Hij is een autistische savant en helaas is zijn expertise niet op het gebied van geld verdienen
Mijn leven zou financieel een heel stuk ruimer zijn zonder hem. Maar ja, weer zoveel armer in andere aspecten. Het enige dat ik kan doen is zorgen dat het ons dochtertje aan niets ontbreekt. Daarvoor willen wij beiden graag offers brengen
En jullie zelf..... Of beter gezegd en jij ben jij echt gelukkig want er moet wel liefde zijn om dit vol te houden
Wanneer je een kind krijgt gaat je biologie roepen dat de man moet bijdragen. Momenteel kan hij dat extra niet door depressie. Alles komt momenteel op mijn schouders. Ik ben huisvrouw, moeder en ik zorg voor brood op de plank.