Ik las vandaag een blog op facebook van iemand die een week lang ja heeft gezegd, nu zie ik dat eigenlijk wel als een uitdaging, ik ben niet iemand die veel nee zegt, maar ik ben benieuwd wat voor nieuwe inzichten dit kan brengen! En in wat voor situaties je terecht komt!
Ik ben werkloos, dus heb ook alle tijd van de wereld

Het heeft geen nut om in huis te gaan zitten wachten tot iemand wat vraagt, dus had ik het idee om deze oproep op facebook te zetten...
YES WOMEN
Ik ga een week lang ja zeggen, natuurlijk wel tot op zekere hoogte, want ja ik heb ook mijn grenzen. Ik daag jullie, mijn facebook vrinden uit om mij tot nieuwe inzichten te laten komen en mij uit te dagen tot nieuwe/spannende dingen.
Ik ben namelijk HEEL BENIEUWD wat hier uit gaat komen! Er zullen vast genoeg rare dingen voorbij komen, maar wie weet wat voor leuke deuren er open gaan?!
Uiteraard houd het bij mij op met onderwerpen als seks, schoonmaken (of het moet een gehandicapt iemand zijn), honderden kilometers rijden of momenten waarop ik les geef.
Het lijkt me dan wel goed om deze aanbiedingen via pb te krijgen, zodat niet alles open en bloot staat

En ja ik ben assertief genoeg om op zo'n moment ook nee te zeggen!
Wat zouden jullie doen? Of heeft er iemand een idee hoe ik dit het beste vorm kan geven?
maar de kans is klein
grote fan van de film, hij is lekker flauw maar er zit best wel een boodschap in.
ik ga jou even volgen 

toen zag ik in de verte al mensen met chrystal clear bekertjes staan, ik zei nog tegen mn vriendin, die moet je echt niet proberen hoor, ze zijn echt goor! Maar terwijl ik dat zei, liep ik RECHT IN NAAR FUIK!