Ik ben op zoek naar mensen die daar hun opleiding hebben gevolgd. Het is een voortgezet speciaal onderwijs. Mijn zoon zit daar maar zegt na 1 dag al niet meer te gaan. Het is in delft maar ben benieuwd naar ervaringen van andere locaties en ook deze.
Ja dat zei ik hem ook al maar heb nog eens met hem gepraat en hij zegt morgen te gaan dus we wachten het weer even af maar was gewoon heel erg benieuwd of deze school bekend is bij andere.
Mijn broertje heeft er 4 jaar lang (Zoetermeer) opgezeten. De eerste twee jaar met veel plezier, de laatste twee met alleen maar problemen. Hij wilde ook niet meer naar school, wat veel problemen opleverde. Hij kon het goed vinden met de directeur, wat voor veel rust zorgde. Helaas was deze van de een op andere dag weg, wat enorm veel gezeik veroorzaakte. De school heeft wel enorm goed begeleid bij het zoeken naar een andere school, gesprekken met psychologen e.d. Helaas zijn er ook wat minderen dingen, maar die heb je nou eenmaal op elke school.
Inmiddels zit hij weer op "normaal" voortgezet onderwijs, wat op 1 of andere manier beter gaat als speciaal onderwijs. Nu is mijn broertje dan ook een lastig geval. Hij heeft een lichte vorm van PDD NOS. Te goed voor speciaal onderwijs, maar de leerlingen op de "gewone" scholen begrijpen hem niet, wat ook weer plagerijen oplevert.