Al zit ik er wel echt mee..
Even vooraf, mijn beste vriendin is ook mijn nicht. We hebben een ontzettend close band, haar broer (dus mijn neef) is ook mijn beste vriend, zal hem even D. noemen, en laat ik zeggen, we zijn altijd enorm close met z'n 3tjes.
Het speelt inmiddels wel al een aantal weken, mijn beste vriendin is na best wel een rotte periode op het gebied van vriendjes/verliefdheid oid toch weer verliefd geworden. Niet zomaar verliefd, ze is echt compleet in de wolken. Heb haar volgensmij nog nooit zo geobserdeerd door iemand gezien
Maar ach, ik vind het heerlijk voor d'r, vind namelijk dat ze dat verdiend. Het gaat dus om een jongen die ze op vakantie op de camping heeft ontmoet samen met D. (Zal de jongen van mijn vriendin even K. noemen) Ze is destijds op de camping zowel heel de vakantie met K. opgetrokken, heeft ook met hem gezoend. Ze had me opgebeld vanuit België
, vertelde hoe leuk hij was, hoe speciaal hij was. Dat hij zo knap maar ook zo lief was, want K. had dus verteld dat toen mijn vriendin weer moest vertrekken hij hetzelfde voelde als toen zijn ex overleden was. Het was dus héél speciaal..Nu zit het de laatste tijd zo, ze praat honderduit over hem. Alleen vertrouwd D. die gast totaal niet. Dat liet hij in het begin minder merken aan haar, maar inmiddels is het allemaal flink opgestapeld en ziet D. hoe makkelijk mijn vriendin in de zogenaamde 'trucs' trapt. D. wilt zijn zusje alleen maar beschermen maar weet niet goed hoe hij dat moet brengen. En zij heeft dus een plaat voor d'r hoofd (naar D. zijn idee) omdat zij het alleen maar als enorm slecht, misgunnend commentaar opvat.
Nu moet ik zeggen dat ik ondanks dat ik die jongen nog nooit heb gezien het ook niet helemaal vertrouw. Hij heeft zegmaar wel een beetje zo'n additude om een playboy te zijn, op zijn social media reageren tientallen meisjes. En D. vertelde me dus dat hij op de camping gewoon opmerkte dat K. enorm vaak zat te testen of mijn vriendin open stond voor een one night stand. Dat K. dus echt geen goodguy was, je weet wel..
Ik zie K. dit weekend en kan het dan ook beoordelen, maar ik ben momenteel gewoon bang.
Ten eerste ben ik bang dat het echt een loverboy blijkt te zijn en vriendinlief dalijk gewoon weer enorm gekwetst word, of misbruikt oid.
Daarnaast ben ik ook enorm bang dat de band tussen D. en zijn zusje hierdoor kapot gaat. D. ziet gewoon dat (in zijn ogen) er een player aan het 'kloten' is met zijn zusje, en zij is verliefd zit dit alsof D. haar niks gunt en haar relaties stuk wilt maken.
Heeft iemand hier ervaring mee? Tips hoe je zo'n Mr. Wrong kan herkennen? Jullie kijk op het verhaal? Ik ben namelijk desperated, ik wil absoluut niet dat hun band word verpest of mijn vriendin enorm word gekwetst. We waren zo ontzettend close met z'n allen.
Thanks for reading, hopelijk is het een beetje helder.