Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ikke schreef:Een nieuwe importeur van driz-a-bone! http://www.drizabone.com.au/
Dan hoef je die waterdichte rijbroek niet uit te vinden want dat gaat toch niet werken.
Het gaat niet alleen om je benen maar vooral om je zadel dat je droog wil houden.
Jakizi schreef:Peeskappen die goed de warmte af kunnen voeren en dan het liefst onder de 100 euro. Is wel het een en ander op de markt maar heel duur of afzichtelijk ontwerp
kitobeer schreef:Ik vind dat alles ontbreekt aan betaalbare prijzen. Zelf heb ik een waterdichte rijbroek gekocht bij decathlon. Maar ik heb ze nog niet echt kunnen testen. Wel met droog weer en ik plakte lekker in mijn zadel vast . Decathlon heeft voor de paardesport ook mooie betaalbare artikelen. Alleen het assortiment is niet zo heeeel groot.
Of het is al spring gericht en daar heb ik niets aan.Heleen_Jaylo schreef:Wat ik zelf ook wel handig zou vinden (weet niet of het al bestaat) is een soort Horseplanner-app, een app voor op je smartphone waarop je kan instellen wanneer je paard het laatst bij de smid is geweest, wanneer het weer tijd is voor zijn inentingen, tijd voor de wormkuren,... dat soort dingen, en je dan bv. twee weken op voorhand een herinnering stuurt dat het weer tijd is om een afspraak te maken met de smid! Ik vind dat zelf allemaal moeilijk te onthouden, en zo'n app zou ik wel installeren als het bestaat.
ikke schreef:Heleen_Jaylo schreef:Wat ik zelf ook wel handig zou vinden (weet niet of het al bestaat) is een soort Horseplanner-app, een app voor op je smartphone waarop je kan instellen wanneer je paard het laatst bij de smid is geweest, wanneer het weer tijd is voor zijn inentingen, tijd voor de wormkuren,... dat soort dingen, en je dan bv. twee weken op voorhand een herinnering stuurt dat het weer tijd is om een afspraak te maken met de smid! Ik vind dat zelf allemaal moeilijk te onthouden, en zo'n app zou ik wel installeren als het bestaat.
Zoiets heet een agenda.........