Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar het is voor ieder een eigen leerproces.
eenitraM schreef:Wat is het perfecte beeld van de maatschappij TS?
Het belangrijkste is natuurlijk dat je naasten je accepteren. Hoe verder mensen van je afstaan, hoe minder belangrijk het wordt. Musiess schreef:Nope het intreseerd me geen hol.
Tot teleurstelling van mijn familie (behalve mijn mama en oma van vaders kant) waar ik door die reden met de rest van mijn familie geen contact meer heb.ook niet met opa en oma van moeders kant die mij voor 90procent hebben opgevoed omdat moeders altijd werkte en papa de benen had genomen.
saffire schreef:Nou ik weet wel 1 ding niemand accepteerd me bijna,de echte ik ,alleen me vriend,de rest wil de aangepaste versie
Dan word ik maar niet geaccepteerd
There loss
vuurneon schreef:saffire schreef:Nou ik weet wel 1 ding niemand accepteerd me bijna,de echte ik ,alleen me vriend,de rest wil de aangepaste versie
Dan word ik maar niet geaccepteerd
There loss
Accepteer jij jezelf dan wel volledig? Ik ben zeer gelukkig met mijn leven en met wie ik ben, maakt dat ik ook snel geaccepteerd wordt; ook door volstrekt onbekenden. Ik ben erg toegankelijk en sta open voor anderen.
Musiess schreef:Ik accepteer. Mensen die mij niet accpeter (waar het hier over gaat "geaccpeteerd WORDEN" ) slaap ik echt geen nacht mindee. Dan toch niet je kan mensen niet dwingen je te accepteren. Dan lopen HUN maar lekker op hun tenen als ze graag scheinheilig zijn hoor. Vind ik