Ik ben een klunsje, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Ik ben een klunsje, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 12:30

Ja hoor, zit met een mega voet op de bank.
En hoe komt het? Juist, ik stapte op een onrijpe peer toen ik achter een Shetlander aanzat die was ontsnapt :').
Dus mijn enkel klapte even om en toen deed het zeer.

Ik heb wel vaker van dit soort dingen, ik kan mij 10000x aan iets stoten, of 1000x iets laten vallen..

Zijn er nog meer bokkers zo lekker onhandig?

Kaus

Re: Ik ben een klunsje, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:32

Gisteren had ik een leuke actie.
Ik zat in de klas voor het tafeltje van een vrienden. Haar schrift viel bijna van tafel dus uit een reflex greep ik 'm. Echter kwam ik daarmee tegen haar etui aan die ik daarmee een paar meter verderop sloeg en alle pennen door de hele klas.
'You're net helping.' was haar reactie :Y)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:33

*steekt hand op*

Momenteel zijn net de hechtingen uit mijn vinger omdat ik mezelf met de kaasschaaf heb gesneden :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:34

Ja hoor ik ook.
Op 15 jaar mn meniscus gescheurd door vanuit kleermakerszit op te staan.
Nee jongedame dat kan niet daar ben je te jong voor.
Van paard vallen en pees van duim afscheuren.
5 weken terug: deur uit stappen op een rubberen buitenmat met van die ringen en ja hoor enkel gebroken..

Ik ben echt te kneuzig voor woorden. Niet Avelien, maar kneuzelien

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:36

Hier ook een..

Laatst over een steen(tje?) Gevallen en daarmee mijn linker knie gekneusd en rechter enkelbanden opgerekt :Y)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:36

Sorry, ik moest wel lachen, maar veel beterschap :')

Afgelopen donderdag regende het hier heel hard. Ik ging op de fiets naar mijn pony en ik had dus een capuchon op (redelijk ver over mijn hoofd getrokken). Er is een stukje weg dat een beetje raar is, hij loopt zeg maar verder, maar je kan ook naar links vanaf rechts. Dit klinkt even heel vaag :+ Anyhow, ik moest dus naar links en ik ging een klein beetje naar links toe, dus ik sloeg nog niet af. Ik had echter die capuchon op en toen kwam er opeens een fietser keihard aan (van achteren), die ik dus niet zag en toen knalden we op elkaar := Vreemd genoeg bleven we allebei overeind.
En 5 minuten later, het regende dus nog steeds, fietste ik tegen een verkeersbord aan :') Het zag er echt heel dom uit, maar ik zag hem te laat. Gelukkig zag niemand mij :+

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:43

Hahah :D

Ohja, je kent wel zo'n fietspad met zo'n hoge stoep? Midden in het fietspad(heb je ook op de gewone weg) Weet niet hoe het heet en daar staat dan een bord met een pijl erop aan welke kant je er langs moet.. nou die zag ik dus niet :o? Dus knalde er vol tegenaan.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:46

*voelt zich thuis in dit topic*
Ik loop werkelijk overal tegenaan, laat dingen vallen, knoei, ontsnapte shet omdat het hek niet helemaal goed dicht zat...
Tja :')

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:48

xTiffani schreef:

Ohja, je kent wel zo'n fietspad met zo'n hoge stoep? Midden in het fietspad(heb je ook op de gewone weg) Weet niet hoe het heet en daar staat dan een bord met een pijl erop aan welke kant je er langs moet.. nou die zag ik dus niet :o? Dus knalde er vol tegenaan.

Ik denk dat wij er hetzelfde uitzagen dan :')

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 12:53

Ja hier ook.
Koop ik nieuwe glazen (drinkglazen) en elke dag valt er een stuk.. scheur mijn kruisband in mijn rechter knie omdat ik een shetlander moest vangen..mijn lichaam draaide en voet staan bleef.. dagenlijks morsen. Omstoten en dingen vergeten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:02

hahaha ik herken mezelf zoooo erg hierin. :')

Ik ben vreselijk onhandig en klunzig _O-

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:06

mingming schreef:
xTiffani schreef:

Hahah bij jou regende het, bij mij was het licht zonder belemmering :Y)

Maar ja ik denk dat we dezelfde uitdrukking hadden haha

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:07

Over het algemeen ben ik niet zo'n kluns maar 2 jaar geleden heb ik me toch iets gepresteerd :+ Ik fietste van school naar huis over een weg waar aan de zijkant auto's geparkeerd stonden. Ik had een plastic zakje van de Kruidvat aan mijn stuur hangen maar die vloog de hele tijd heen en weer. Dus ik voorover buigen, gefocust op het tasje om daar een oplossing voor te verzinnen. Na een tijdje kijk ik op, en zit er op dat moment nog zo'n 50 cm tussen mijn hoofd en een auto. Het volgende moment klap ik in volle vaart met mijn fietsje tegen die auto op :') Deed wel best wel pijn maar achteraf gezien vind ik het jammer dat het niet gefilmd is.. Had hilarische televisie opgeleverd, zeker omdat ik door die klap een soort van halve salto van mijn fiets af maakte _O-

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:09

Hier idem

Vergeet de laatste treden van de trap.
Val over de honden heen.
Rij tegen stil staande auto's aan.
Of loop tegen palen, hekjes enz aan
Verbrand me met koken.
Ga in de supermarkt onderuit over een sleepmandje
Vingers tussen deuren, autodeur , kastjes en lades.
Hoofd stoten overal tegen aan.
Uitglijden in de douche.

En dit is van de afgelopen 2 maanden.
Valt best mee.

KPet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:13

Yesss, ik meld mij! Momenteel met gebroken kleine teen omdat ik met mijn suffe hoofd tegen de deurpost schopte.

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:15

Jahoor! Ik meld me!

Gaat een keer op een waveboard staan, valt meteen over een stoepje heen -O- ( ik ben 17)
Valt regelmatig op school van de laatste treden af
Of blijven haken met je voet aan de traptrede, ook zo een van mij
Met zadel en al van je paard af glijden
Met paard en al tegen een boom aan ( paard ging een beetje hard, had ik als oefening slalommen, paard dacht: we kunnen er ook doorheen)

:Y) :Y)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 13:23

Oh pfieuw, dacht dat ik de enige was!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:27

xTiffani schreef:
mingming schreef:

Hahah bij jou regende het, bij mij was het licht zonder belemmering :Y)

Maar ja ik denk dat we dezelfde uitdrukking hadden haha

Ik maakte er ook een heel raar HOOO geluid bij alsof ik op een paard zat :') Ik was echt zo blij dat er niemand was, terwijl het normaal een redelijk druk stuk is :+

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:28

Uitglijden in de douche, herkenbaar.

Met mn tas op school blijven haken achter de deurklink en vervolgens vast te komen zitten :o

Heb al genoeg koffiekopjes en schaaltjes laten vallen op werk.. oeps

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:34

Ben laatst nog tegen de tafel aangelopen, en ja hoor wat denk je: kleine teen gekneusd :')
Dat blijven haken met een tas gebeurt ook vaak. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 13:35

Ik heb het van mijn moeder.. Die kan haar been wel 10x per dag aan de tafel stoten :').

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:36

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:40

Check! Teen gestoten toen ik naar t zwembad liep. Stoel.stond in de weg en dacht m wel even weg te schoppen. Mijn ringteen aan mijn linkervoet kijkt nu rechts om het hoekje :') koekoek

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:47

Musiess schreef:
Koop ik nieuwe glazen (drinkglazen) en elke dag valt er een stuk..

En na het zoveelste glas besluit je heel wijs voortaan maar plastic glazen te gebruiken. Guess what? Die kunnen ook stuk! _O-

Zat er heel toevallig gisteren nog over na te denken om een dergelijk topic te openen omdat ik zo leuk met de hond had gespeeld. Gooi ik het touw weg, valt ie met een boogje voor mijn voeten. Hond, ook al klunzig, was alvast aan het rennen en knalde daardoor tegen een paal. Terwijl ik het touw probeerde te pakken struikel ik over mijn eigen voeten. Hond, ondertussen bijgekomen van de knal, komt aanrennen en knettert zijn kop tegen die van mij. Bij een tweede poging sla ik het touw tegen mijn eigen hoofd. Hond rent alweer alvast enthousiast weg en slipt finaal op z'n plaat. Bij de derde poging kwam het touw op het kippenhok terecht en die arme hond maar zoeken... _O-
Dat het op het hok klimmen met een ladder en het touw uit de struiken boven het hok pakken goed is gegaan is een wonder.

Verder struikel ik zeer regelmatig over alles, van mijn eigen voeten tot aan hele paarden. Schoonmaken is een festijn waarvoor poeslief maakt dat ze wegkomt, die is niet zo van water overal. Kleding verkeerd om aantrekken, dingen laten vallen, blijven haken, bovenop een mestkar staan en niet meer weten hoe je er af moet...

O ja, die filmpjes van blije honden met hele grote stokken die tevergeefs proberen om door een te smal hek te komen? Lukt ook erg aardig met een staldeur en een mestvork. :D
En over mestvorken...Die viel laatst om. Ik denk nog 'Zet 'm nou recht want je gaat er geheid op staan en dan moet je die blauwe plek weer uit gaan leggen'. En terwijl ik er naartoe loop om 'm op te pakken...Mja, moet ik het nog uitleggen. :')

Dus kluns. Moah...beetje maar. O:)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 13:51

Op dit moment heb ik een tweedegraads brandwond op mijn hand met brandblaar die vlak onder mijn knokkels loopt. Hoe komt dat? Ik ging gisteren broodjes grillen. Best warm hoor dat verwarmingselement. -O-