Ten eerste wil ik je al heel erg bedanken als je de moeite neemt om dit te lezen op je vrijdag avond
.Ik hoop dat jullie dit vanuit mijn standpunt willen lezen en dat ik niet te horen krijg, je stelt je aan of jullie zijn nog jong, of je neemt alles te zwaar op je. Ik ben iemand die veel kansen geeft en totaal niet iemand die snel boos is. Zelf ben ik 17 bijna 18 en hij nu net 19.
Het gaat dus als volgt, sinds 23 april 2014 heb ik een relatie met 'B'. Vanaf het begin is het eigenlijk al nooit goed gegaan tot ongeveer 3 maanden geleden. Dit ging gepaard met liegen en bedriegen. Niet bedriegen in vreemdgaan maar in mijn ogen is bedriegen ook van die wat 'viezere' Whatsapp gesprekken. Hier wil ik dieper op ingaan op PB.
Om een lang verhaal kort te maken is het begonnen in de zomervakantie van 2014 toen hij het met mij uitmaakte voor circa 3 weken en nog geen 2 dagen later met een ander in bed lag en met 2 andere meiden ging onder het mom van , ' kom we gaan voor haar neus dan gaan we haar jaloers maken.' Van dat ene meisje waarvan hij mee had 'geslapen' ben ik uiteindelijk toen het al een tijdje aan was via zijn beste vriend achter moeten komen en loog hij er nog steeds over, totdat ik met feiten aankwam en hij er niet omheen kon.
Toen het daarna aan was gegaan had mijn vertrouwen (dat ik al weinig heb) zacht uitgedrukt een grote deuk op gelopen. Maar het ging weer beter, totdat hij meisjes toevoegde op 'snapchat' en foto's van zijn buik stuurde, en er mee flirte. Hier moest ik ook weer zelf achter komen en loog hij er eerst over.
Daarna zijn er wel nog akkefietjes geweest maar niet grote, jullie kunnen je hopelijk wel voorstellen dat mijn vertrouwen rond de -1 lag.
Hij beloofde mij elke keer weer dat hij zou veranderen dit gebeurde toen nog niet.
Totdat we net een jaar met elkaar gingen ging het redelijk. Helaas nog geen week later weer in de fout. We kregen ruzie om ene 'D' . En ik dreigde het uit te maken. Die zelfde avond ging hij naar de kroeg en heeft hij nog al 'vieze' gesprekken met dat meisje gevoerd op whatsapp en moest ik er zelf weer achter komen en loog hij er over. Zijn excuus net zoals in de zomervakantie van 2014 was ' Ik was dronken' .
Lang verhaal kort, ik had totaal geen vertrouwen meer in hem en was er eigenlijk klaar mee , dit was in mei. Dat jaar dat ik een relatie met hem had , ookal hadden we ook hele leuke en mooie momenten , kan ik achteraf geen relatie noemen. Maar ik gaf hem nog 1 laatste kans...
Sinds mei gaat het ongelofelijk goed in kwa trouwheid , hij heeft dat meisje geblokkeerd en spreekt haar niet meer en gedraagt zich nu naar een 'vriend' om het even makkelijk te zeggen. Hij verteld me waar hij heen gaat en hij doet eigenlijk niks raars meer. Waar van ik weet
Helaas is mijn vertrouwen nog maar heel weinig vooruit gegaan , en besefte ik me vandaag dat ik hem eigenlijk al sinds het begin van onze relatie al niet goed vertrouw, 16 maanden dus...
Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie me kunnen helpen, want momenteel weet ik het niet meer.. Ik blijf het hem kwalijk nemen , deels uit ik dat ook onbewust in mijn slaap. Beide merken we dat ik erg ben veranderd sinds dat gebeuren in mei. Ik gun het hem ook niet meer dat nu hij zo hard zijn best doet ik hem nog steeds niet vertrouw en hem met bijna alles wantrouw.
Okeoke ik ben zelf ook niet de heiligste geweest , maar ik zal nooit deze bovengenoemde dingen doen.
Momenteel wonen we samen bij mijn vader, dus zijn we zo'n beetje elke dag samen, wat soms ook voor irritaties kan zorgen , maar ja wie heeft dat niet
. We zijn deze zomervakantie om de zomervakantie van 2014 een beetje achter ons te laten samen op vakantie geweest naar Turkije en dat was wel enorm leuk , op zulke momenten ben ik dan ook echt enorm verliefd en kan ik niet zonder hem. Mijn vader zegt ook dat hij mij nog nooit zo verliefd heeft gezien , even heel kinderachtig gezegd. Omdat we elke dag met elkaar zijn lukt het mij niet om hem te vertrouwen als we zonder elkaar zijn , maar zodra wel zonder elkaar zijn speelt het wantrouwen weer op..Ik zit dus echt met mijn handen in het haar en mijn opleiding is net weer van start dus ik hoop enorm dat jullie mij kunnen helpen. Wat moet ik nu ? Hoe moeten wij nu veder? Gaat het vertrouwen überhaupt nog goed komen nu het al zo lang duurt?
Ik heb al eens eerder er een topic over geopent omdat ik het niet meer wist , voor het geval dat dat jullie misschien helpt of voor de geïnteresseerde, [LZP] Vertrouwen in vriend.. Tips gezocht.
Ik hoop dat er teminste 1 iemand mij kan helpen! Want het kan zo niet langer en het is ook niet eerlijk vind ik tegenover hem.