Hockeydirect.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

yanick29

Hockeydirect.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 20:05

Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe hockeystick. Aangezien ik deze die ik nu heb erg fijn vind, wil ik graag dezelfde, maar deze is niet meer in de winkel te krijgen omdat deze tot de oude collectie behoort. Nu heb ik deze stick dus wel op internet gevonden, bij hockeydirect.nl, maar aangezien het om een aanzienlijk bedrag gaat en ik nauwelijks revieuw over de site op internet kan vinden, vroeg ik me af of iemand hier misschien ervaringen heeft?

Het gaat om de Gryphon Blade Chrome, groene letters, donkerblauw/zwarte stick.
Alvast bedankt!

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 20:16

Hockeydirect.nl is onderdeel van balsportdirect.nl. Daaronder valken iig ook handbaldirect.nl en volleybaldirect.nl. Met deze twee sites heb ik perfecte ervaringen. Vlugge leveringen, nette oplossingen bij kleding die stuk was (direct vervangen voor nieuw exemplaar), zelfs spullen besteld voor mij die niet in het assortiment zat. Klantenservice is echt goed!

Over het de hockeystick kan ik helaas niks zeggen, geen ervaring mee.

Veel plezier met hockey!

_Carien

Re: Hockeydirect.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 20:22

Stag heeft ook een hele fijne in die lijn.
Ik was ook een Gryphon addict (heerlijke sticks), maar toch echt overStag gegaan naar Stag :D

Zelf geen ervaringen, ze zitten hier in het dorp. Hoor alleen maar positieve berichten.

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 20:26

mamajolijn schreef:
Hockeydirect.nl is onderdeel van balsportdirect.nl. Daaronder valken iig ook handbaldirect.nl en volleybaldirect.nl. Met deze twee sites heb ik perfecte ervaringen. Vlugge leveringen, nette oplossingen bij kleding die stuk was (direct vervangen voor nieuw exemplaar), zelfs spullen besteld voor mij die niet in het assortiment zat. Klantenservice is echt goed!

Over het de hockeystick kan ik helaas niks zeggen, geen ervaring mee.

Veel plezier met hockey!

Bedankt! Ik ga hem waarschijnlijk bestellen!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 20:27

_Carien schreef:
Stag heeft ook een hele fijne in die lijn.
Ik was ook een Gryphon addict (heerlijke sticks), maar toch echt overStag gegaan naar Stag :D

Zelf geen ervaringen, ze zitten hier in het dorp. Hoor alleen maar positieve berichten.

Bedenkt voor je reactie!

madeliefw

Re: Hockeydirect.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:40

Is het ook dezelfde als tennisdirect toevallig? Daar ook goede ervaring mee.