Hoe kom ik achter werkgroep nummer / letter - UvA Law Master

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ushi

Hoe kom ik achter werkgroep nummer / letter - UvA Law Master

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 22:00

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Volgende week begin ik met de master Public International Law aan de Uva. Als het goed is heb ik mij netjes ingeschreven voor de vakken die ik wil alleen als ik in het rooster kijk dan komen er alle werkgroepen in te staan. Hoe kom ik er ooit achter bij welke werkgroep ik hoor? Ik zie wel in sis achter het vak een letter met een nummer staan. Bijvoorbeeld bij International Criminal Law (A - 8226). Betekent dit dat ik dan bij dit vak in werkgroep A zit?
Verder begin ik in september met twee vakken alleen staat er slechts een op blackboard bij my courses. Is dit normaal? Het vak staat verder wel bij mijn aanmeldingen.

Iemand enig idee hoe ik kan uitvinden bij welke werkgroep ik zit? Please let me know!

(Trouwens als iemand hier toevallig aan dezelfde master gaat beginnen. Gezellig!)

Fleur_Laura

Re: Hoe kom ik achter werkgroep nummer - UvA Law Master

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:10

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik zit dan wel op de UU, maar wij krijgen nog een mail met de indeling van de werkgroepen en heb ook wel eens gehad dat ze dit pas op de eerste dag vertellen. Verder staat bij mij nog geen van de twee vakken in blackboard, die zetten ze er vaak pas laat op. Mocht je je echt zorgen maken kan je natuurlijk altijd een coördinator of iets mailen.

vanspeijk

Re: Hoe kom ik achter werkgroep nummer / letter - UvA Law Master

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:13

Ik zou gewoon even een coordinator contacteren... Als het niet duidelijk zichtbaar is in Osiris of op blackboard oid, kan het zijn dat de indeling nog niet heeft plaatsgevonden of dat er misschien ergens iets is misgelopen. Als je dan iemand emailt kan je dat meteen regelen, hoef je niet meer te zoeken of je zorgen te maken :j