Wageningen studenten: WUR-card

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NoorWJ

Wageningen studenten: WUR-card

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 15:51

Hai!

Ik heb een vraagje aan de Wageningen studenten hier. Aanstaande maandag begin ik mijn studie aan de uni van Wageningen, maar omstandigheden kreeg ik afgelopen zondag pas mijn bewijs van inschrijving te zien, die via de post is gekomen. Ik ben ook niet naar de AID geweest. Nu blijkt dat het een week duurt voordat je je WUR-card krijgt, nadat je een foto hebt laten maken, wat ik morgen pas kan gaan doen. Ik zal dus een paar daagjes moeten studeren zonder. Mijn vraag is nu: ben je dan heel erg beperkt? Ik heb in die dagen hoorcollege en practica, kan ik die volgen? Ik zou ze niet graag missen. Kan ik alle gebouwen in bij openingstijden?
Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Noor

lideli

Re: Wageningen studenten: WUR-card

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 15:55

Volgens mij maakt het niet uit, je kunt denk ik alleen niet printen of boeken lenen.

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 17:21

Ah thanks! Dat is wel een hele opluchting, die paar daagjes kan ik wel zonder printen en lenen. :)

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:23

Het ligt eraan waar je je colleges hebt. In het Radix moet je bijvoorbeeld door poortjes, maar je zult niet de enige zijn met dit probleem. Gewoon even aankaarten bij de receptie als je een deel van een gebouw niet in kan, dan krijg je een bezoekerspas ;) Je zal (nog) geen sportrechten hebben (als je die zou willen kopen) want daar hebben ze de nummers op je pasje voor nodig.

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 17:56

Kesje schreef:
Het ligt eraan waar je je colleges hebt. In het Radix moet je bijvoorbeeld door poortjes, maar je zult niet de enige zijn met dit probleem. Gewoon even aankaarten bij de receptie als je een deel van een gebouw niet in kan, dan krijg je een bezoekerspas ;) Je zal (nog) geen sportrechten hebben (als je die zou willen kopen) want daar hebben ze de nummers op je pasje voor nodig.

Oh dankje, vooral dat je een bezoekerspas kunt krijgen is fijn om te weten! :) Weet je toevallig of je zonder pas het Orion en Zodiac binnenkunt?

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:15

Orion kan zonder, Zodiac weet ik niet.

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:35

Zodiac kun je wel binnen, ook de collegezaal. Wil je naar de kantoren, labs en bovenverdiepingen heb je wel een pas nodig.

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 21:22

Ah super, dankjewel! :)