Apple vraag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Compliment

Apple vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 22:49

Hi bokkers,

Nu heb ik al een jaar en een dag een iPhone 5s maar snap er echt niets van haha.

Zo heb ik toen ik een iPad kochtte my photo stream aangezet. Echter heb ik nooit de foto's van m'n telefoon op m'n iPad terug gevonden. En ik maar denken dat ik het heb goed gedaan...

Daarnaast heb ik ook weliswaar 1 of 2 keer m'n telefoon gekoppeld aan de laptop. Staan nu al m'n foto's en video's op iTunes? Of moet ik hier extra handelingen voor doen?

Misschien een beetje domme vragen maar heb hier nooit iets mee gedaan en wil me er toch eens in verdiepen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Angelaa2

Re: Apple vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:04

Als je je foto's eraf wil halen moet je hem aansluiten op je pc. Dan naar je schijven en dan klik je je Iphone aan (mijne heet bijv. Iphone Angela) en dan kun je de mapjes kopieren en plakken op je pc. Je kunt ze ook via Itunes binnen halen dacht ik, maar ik gebruik altijd deze manier :D

Op je 1e vraag heb ik helaas geen antwoord..

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 23:08

Angelaa2 schreef:
Als je je foto's eraf wil halen moet je hem aansluiten op je pc. Dan naar je schijven en dan klik je je Iphone aan (mijne heet bijv. Iphone Angela) en dan kun je de mapjes kopieren en plakken op je pc. Je kunt ze ook via Itunes binnen halen dacht ik, maar ik gebruik altijd deze manier :D

Op je 1e vraag heb ik helaas geen antwoord..

Thnx! Maar het is niet zo dat als ik iTunes open die dit direct koppelt aan iTunes toch? Dus m'n foto's staan er niet gelijk op?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:15

In principe als je je iPhone koppelt aan iTunes word er automatisch een back-up gemaakt van de bestanden die op dat exacte moment erop staan (inclusief foto's en video's).

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 23:16

Courses schreef:
In principe als je je iPhone koppelt aan iTunes word er automatisch een back-up gemaakt van de bestanden die op dat exacte moment erop staan (inclusief foto's en video's).

En staan die dan direct op je laptop? Volgens mij heb ik namelijk een keer m'n iPhone aan m'n laptop gekoppeld maar vraag me dus af of die foto's er automatisch opstaan.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:17

LZP > HTT