Vriendinnen met een Samsung die niet anders dan positief waren, mijn moeder heeft een Samsung en die is onwijs positief. Ik ben zelf positief behalve dat ook deze telefoon steeds vastloopt en uitvalt. Ik leeg steeds de tabbladen zegmaar, zorg dat er max. 2 dingen draaien, op de telefoon staan vrijwel alleen de apps die er al opstonden toen ik hem binnenkreeg, 2 spelletjes, en wat foto's.
De telefoon is vrij nieuw. Ik denk een 2 maanden oud. (Net 2e factuur gehad)
Ik word er echt helemaal gestoord van. Ik tel een hoop geld neer voor een telefoon die niet doet wat ik wil.
Ik ben eerst op onderzoek uitgegaan. Wat raad t mobile aan? (Mijn profider) verder zoeken op Internet..
Overal staat hetzelfde antwoord; terug naar fabrieksinstellingen of daarnaast ook de Cage legen.
Ben ik de enige die vind dat als ik een telefoon koop, dat ik deze niet om de haverklap terug naar fabrieksinstellingen hoef te zetten omdat hij anders uitvalt? Wat kan ik hiermee doen? Ik weet dat t mobile gaat zeggen dat ik hem op fabrieksinstellingen moet zetten (dan ben ik dus ook alles kwijt wat erop staat. Dat wil ik dus juist niet) en anders moet ik een reparatie aanvragen. Waarin kan t mobile mij helpen met het uitval probleem? Tot waar kan ik hun aanspreken?
Ik wil een telefoon die werkt. Het is net als Apple een merk dat als goed bekend staat. Daar betaal ik naar. Daar wil ik dus ook materiaal naar. Ik klaag nu misschien veel, maar het komt me echt mn neus uit. Waarom kan iets niet gewoon werken zoals je beloofd wordt? Dat het even een keertje anders is zou me een worst wezen maar het komt steeds vaker voor..