Wat heeft het internet nog nodig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Wat heeft het internet nog nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 21:19

Ik loop al een hele tijd met het idee rond om een website/webshop te beginnen. Dit omdat ik enorm veel plezier haal uit het maken en onderhouden van een website, inclusief de lay-out. Ook breng ik veel tijd achter de computer door. Graag zou ik iets voor anderen kunnen betekenen, door middel van een website.

Maar dan komt het moeilijkste gedeelte. Wat mist het internet momenteel nog? Welk concept is nog niet uitgevoerd, of nog niet op een goede manier? Waar hebben mensen momenteel behoefte aan? Natuurlijk is het uiteindelijk aan mijzelf om de knoop door te hakken, maar is het toch heel fijn om te weten waar nog behoefte aan is momenteel.

Omdat ik natuurlijk op lange termijn mijn website wil voortzetten, moet het onderwerp toch wel in mijn straatje liggen. Momenteel volg ik de opleiding Interieuradviseur. Het zou geweldig zijn als ik dit er in zou kunnen verwerken. Daarnaast zit ik nog in de paarden en vind ik ontwerpen erg leuk.

Wie zou er met mij mee willen denken? :D

Anoniem

Re: Wat heeft het internet nog nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:32

Wat voor de hand zou liggen een online interieur ontwerp maken. Mensen sturen foto van hun huis en jij ontwerpt dan bijvoorbeeld iets.
Ook zou je een soort blog kunnen bijhouden met nieuwe trends. Leuke handige hippe tips voor in huis.
Zou je niet te breed maken dan wordt het onoverzichtelijk.
Duidelijkheid en weinig moeite en onduidelijkheden lijkt me het fijnste voor de klant.
Niet 10x doorklikken maar een handig menu.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 11:39

Flying_Angel schreef:
Wat voor de hand zou liggen een online interieur ontwerp maken. Mensen sturen foto van hun huis en jij ontwerpt dan bijvoorbeeld iets.
Ook zou je een soort blog kunnen bijhouden met nieuwe trends. Leuke handige hippe tips voor in huis.
Zou je niet te breed maken dan wordt het onoverzichtelijk.
Duidelijkheid en weinig moeite en onduidelijkheden lijkt me het fijnste voor de klant.
Niet 10x doorklikken maar een handig menu.

Bedankt voor je reactie. Is dit niet al een veel gebruikt concept momenteel? Sowieso wil ik het eerst klein houden, vooral omdat ik me wil behoeden voor het feit dat het totaal niet gaat lopen. Als het een veelbezochte website wordt, zou ik altijd later uit kunnen breiden.