kent er iemand banggood of aliexpress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

klaas30

kent er iemand banggood of aliexpress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 09:56

Hallo iedereen

kent er iemand banggood of aliexpress ?
Wat vind je er van en zijn ze te vertrouwen.

Alvast bedankt

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:03

Ik bestel altijd mijn telefoonhoesjes bij aliexpress, veel goedkoper dan ze in Nederland kopen. Aliexpress zijn eigenlijk allemaal verschillende verkopers, dus je kunt niet zeggen of heel aliexpress betrouwbaar is of niet. Maar ik heb tot nu toe al mijn hoesjes binnen gekregen. Mijn moeder heeft geloof ik pas 1, of misschien 2 keer iets niet binnen gekregen, maar ze heeft dan ook wel al heeel vaak iets besteld daar.
De levertijden zijn natuurlijk wel wat langer, omdat het voornamelijk uit China moet komen. En ik kies altijd voor free-shipping, dus dan word het hoogstwaarschijnlijk met de goedkoopste leverancier verstuurt (waarschijnlijk China-post) en dat duurt natuurlijk ook wat langer. Maar als je geen haast hebt is het zeker een hele goede (en voornamelijk goedkope) optie. Ik ben iig erg tevreden :)

Anoniem

Re: kent er iemand banggood of aliexpress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:09

Banggood ken ik niet, AliExpress wel. Let van tevoren goed op de recensies en feedback die anderen achter hebben gelaten, ook over levertijden et cetera en dan kom je al een heel end. Ik ben ook altijd tevreden over AliExpress, heb er in ieder geval nog geen gezeur of gedonder mee gehad alleen wat ik zeg; wel altijd even checken hoeveel positieve feedback een verkoper daar heeft.

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:56

Zolang je bij ali-express inderdaad let op de feedback van de verkoper gaat het volgens mij altijd wel goed.
Heb meerdere keren besteld en alles goed binnen gekregen.
1 pakketje was er binnen een week, andere heeft een maand geduurd maar wel free shipping :)

klaas30

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 12:55

Heel erg bedankt.
Heeft er iemand ervaing met banggood?

bryce27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:09

Telefoons, hoesjes,halsbanden voor de hond
Bestellen tegenwoordig erg veel via aliexpress
Wel een wat lange verzendtijd dus we bestellen ruim op tijd alles.
1x onderschept bij de douane, kregen mail van verkoper dat ze het opnieuw zouden sturen en er zaten geen kosten aan verbonden.
Zijn er zelf erg tevreden over

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 13:11

Ik heb laatst een drone voor mijn kind via Banggood gekocht. Is prima gegaan, werd aangegeven waar de drone vandaan moet komen, zodat je zelf een beetje in kunt schatten hoe lang het pakketje er over doet. Is keurig afgeleverd...... Ik betaal dan via PayPal (kan geloof ik, of heb ik dat verkeerd onthouden), dan heb je via PayPal garantie dat je je geld terug krijgt als het pakketje niet geleverd wordt....

klaas30

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 13:17

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:07

Geen ervaring met banggood, wel met aliexpress.
1x dat een bestelling werd teruggedraaid, kreeg ik netjes mijn geld terug.
En 1x dat het 3-4 maanden duurde en m'n bestelling maar niet aankwam maar wel verzonden zou zijn, verkoper was 24/7 online maar reageerde nergens op.
Toen heb ik een klacht ingediend, m'n bestelling gecanceld en stond m'n geld binnen 4 dagen op m'n rekening.

Verder veel goede ervaringen; vlotte communicatie als er eens wat was (kleur niet meer leverbaar, pakketje onderschept oid) en levering tussen de 8 en de 75 dagen na bestelling. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:15

Ik had laatst iets besteld bij Ali (bestel er bijna wekelijks) en toen kreeg ik een email van Ali: zij zouden mij terugbetalen want de verkoper was onbetrouwbaar en niet meer te bereiken. Prima zo dus. Ben er erg tevreden over, let alleen met kleren wel op dat het aziatische maten zijn (dus als je normaal M hebt moet je XL hebben etc.)

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:33

Als je bij je bestelling bij Banggood, EU Warehouse aanklikt, dan verschijnt de prijs in euro's en is de verzendtijd 5-7 dagen.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:35

Ik bestel vaak bij aliexpress, wel even kijken of het product vaak besteld is. Heb laatst schoenen besteld, zitten prima en waren maar 5 euro :')