Aanvraag nummerbehoud duurt ein-de-loos

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Aanvraag nummerbehoud duurt ein-de-loos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 20:35

Beste bokkers,

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Mijn aanvraag voor nummerbehoud bij een nieuwe provider wordt maar niet afgehandeld, en inmiddels loop ik al 6 weken te lang met een "tijdelijk" telefoonnummer rond. Hopelijk hebben jullie nog wijze raad om te helpen mijn oude nummer weer terug te krijgen.

Eind mei (zo'n 3 maanden geleden dus!) heb ik via Belsimpel een contract getekend voor een abonnement met toestel én met aanvraag voor nummerbehoud. Ik stapte daarmee over van Hi (inmiddels KPN) naar HollandsNieuwe. Er werd me verteld dat ik vanaf begin juli overgezet zou worden. Dat nieuwe abonnement ging inderdaad keurig in en doet het prima, maar dan wél met een nieuw, "tijdelijk" nummer. Tevens bleek mijn oude abonnement nog steeds door te lopen en ontving ik dus een rekening van 2 providers. Ik belde vandaag weer met mijn oude provider (Hi/KPN) en dit contract blijkt enkele dagen geleden te zijn beëindigd. Nu mijn oude nummer nog :Y) (HollandsNieuwe heeft overigens wel toegezegd dat ze dubbele abonnementskosten zullen vergoeden. :) )

Uiteraard heb ik de klantenservice van HollandsNieuwe al meerdere malen gebeld. Vandaag weer, en ik kreeg voor de vierde keer te horen dat het binnen twee weken wordt opgelost, het zou niet eerder gebeurd zijn wegens een technisch probleem. Ik heb al zes keer dezelfde veelbelovende e-mail met "belangrijke informatie over mijn aanvraag voor nummerbehoud" ontvangen, maar helaas - geen daden maar woorden :+ . Ik begin er een hard hoofd in te krijgen dat ooit mijn oude nummer nog terugkrijg. Overigens heb ik ook Belsimpel op de hoogte gesteld, maar de bal ligt natuurlijk bij HollandsNieuwe.

Iemand nog wijze raad over wat ik het beste kan doen? Ik ben bijna geneigd om het dan maar bij dit nieuwe nummer te laten, maar dat zou in veel opzichten nogal onhandig zijn, dus dat wil ik liever niet.

Alvast bedankt!

chocobroodje

Re: Aanvraag nummerbehoud duurt ein-de-loos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 07:36