Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cioccolato schreef:Opzich vind ik dat iedereen het zelf moet weten, al ga je helemaal naakt. Maar als je in een woonwijk woont vind ik wel dat je het niet kan doen als buren zicht op je hebben. Dan bedoel ik echt dat ze er niet omheen kunnen, niet gluren ofzo![]()
Bij mij thuis komen regelmatig mensen langs, dus ik hou alles bedekt
EskeGirl schreef:Tja, heel plat gezegd zijn je tieten gewoon je melkbar, vetbobbels met melkklieren. Niks opwindends aan toch?
Alhoewel ik het hier in m'n rijtjeshuis met vrij lage schutting niet zo snel zal doen.

vandaag vloog er een wesp in me jas op de scooter dus trok me jas uit en shirt omhoog helaas was ik te laat en ben ik twee wespen steken verder op mijn borst, maar op zo'n moment maakt het mij niet uit wie er om me heen staat. Uiteraard wel bh aan. EskeGirl schreef:http://www.lingeriestad.nl/media/catalo ... 481100.jpg
En anders kan je altijd nog dit doen, is zo goed als topless...
Hoewel ik het zelf niet snel zou doen, zie ik er geen probleem mee hebben als iemand het wel doet. Zeker dingen als borstvoeden niet, daar doen mensen ook al zo ongelofelijk moeilijk over. Soms zijn mensen zo ongelooflijk preuts.

kijken ze maar een andere kant op als ze het niet zint.
Tenslotte hebben we beiden gewoon tepels hoor.