GamePC ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xShannentje

GamePC ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 22:45

Hallo bokkers, ik had een vraagje aan de mensen die misschien ervaring hebben met de site GamePC.nl

Zaterdag had ik een pc bij hun laten samenstellen en deze zou dinsdag binnenkomen. Maandag avond kreeg ik een mail dat door onverwachte drukte het uitgesteld werd naar woensdag. Dinsdag avond kreeg ik een mailtje met de verzendbevestiging en track en trace van PostNL. De tijd was toen woensdag tussen 9:30-12:00. Ik keek vanochtend op de track and trace en toen stond de tijd op donderdag tussen 11:00-13:00, dat klopte dus niet.

Vervolgens heb ik de mensen van de site ge-appt met hoe dit zat en kreeg te horen dat een onderdeel er niet was en dat ze me als alternatief een betere gratis aanboden, dan zou hij morgen binnen komen. Nou dat vond ik een prima alternatief maar ja wel jammer dat ik dus alweer 3 dagen thuis zit omdat ik wacht op een pakketje en ik moet morgenmiddag gewoon werken. Ze zouden me vanavond dan opnieuw een verzendbevestiging sturen.

Nu kan je het misschien al raden: die ik heb ik dus nooit gekregen. De andere 3 mails kreeg ik tussen 17:00-18:00 en ik heb de hoop op de mail met de evt nieuwe track en trace code opgegeven.

Ik heb er een hard hoofd in, hoewel de mensen me toch prima te woord stonden tijdens het appen, maar het zit me niet echt mee heb ik het idee.

Ervaringen vanuit jullie, bokt?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:51

Hmm gezien het Thuiswinkel Waarborg keurmerk zou je denken dat het wel snor zit. Tenzij de dat keurmerk natuurlijk eigenlijk niet hebben maar wel voeren :+ Dat zou je even op thuiswinkel site kunnen checken denk ik.

Heb verder geen ervaring met de site... Wel weet ik dat je soms heel veel pech kan hebben met pakketjes e.d.. Zij zijn zelf ook weer afhankelijk van leveringen en soms is dat echt drama. (op mijn werk veel met drukwerk te maken wat overal en nergens vandaan komt en wij weer ergens moeten leveren, gaat best vaak wat mis bij pakketdiensten).

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:54

Zelf geen ervaring met de webshop, ze staan wel goed aangeschreven op Tweakers. Waarom gaat contact eigenlijk over de app en niet de mail? :P
Denk dat het een kwestie van geduld gaat worden en anders ze flink achter de broek blijven zitten.

xShannentje

Re: GamePC ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 22:56

Jaa klopt, ik heb nog geen slechte review kunnen vinden, ik check dat natuurlijk eerst want het was voor mij als studentje ook een hoop geld natuurlijk. Ik vind ook wel dat ze met het contact ook gewoon netjes reageerden enzo, alleen dat snelle leveringsgarantie heb ik nu wel weer gezien helaas.

@Simoonzel: Ik vind appen altijd wat sneller gaan, maar ik had idd gewoon kunnen mailen, alleen op de site gaven ze ook aan dat je kon appen dus ja.. waarom niet?

liedje89

Re: GamePC ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:04

Ik snap het niet helemaal, hebben ze het nu wel gewoon al dinsdag verzonden en is het pakket gewoon vertraagd of hebben ze het pakket dinsdag aangemeld, je de trace code verstuurd en het toen pas vandaag verzonden?

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:06

Ik heb ervaring met gamepc, en goede ook :) Dit is echter wel van 4 a 5 jaar terug, en ze zijn veel gegroeid in die tijd. Dus geen idee of het allemaal nog zo snel is.

Heb mijn vorige computer bij hun gekocht, 2 dagen later had ik hem thuis staan. Toen ik later merkte dat ik problemen had met SLI in sommige games contact opgenomen, en kreeg te horen dat ze toch in de omgeving waren de volgende dag en wel even langs zouden rijden. Vervangende videokaart en kabeltjes mee, bleek de sli kabel alleen niet helemaal lekker te zitten. Dus erg voorbereid om ook evt onderdelen te vervangen mocht het toen nodig zijn geweest.

Enige nadeel is, is dat de computers zo duur zijn. Daarom de pc die ik nu heb zelf gebouwd, scheelt heel wat ;)

xShannentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 23:07

liedje89 schreef:
Ik snap het niet helemaal, hebben ze het nu wel gewoon al dinsdag verzonden en is het pakket gewoon vertraagd of hebben ze het pakket dinsdag aangemeld, je de trace code verstuurd en het toen pas vandaag verzonden?

Ik kreeg dinsdag een mailtje met dat het pakketje aan postNL was overgedragen en de track and trace code erbij. Woensdag ochtend was de tijd van de track en trace veranderd en toen ging ik dus vragen hoe het zat bij gamePC.nl toen de medewerken het magazijn ging checken bleek dat ze een onderdeel niet hadden ontvangen en er als alternatief dus een betere gratis in wilde zetten.

Het is dus wel raar dat ik een mail heb gehad met een verzending terwijl mijn pc gewoon bij hun nog in het magazijn staat.

@kiwi: als ik het zelf kon deed ik het graag haha. Maar toch mooi om een positieve reactie te horen.

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:09

Waarschijnlijk hebben ze het pakket dan alleen aangemeld nog en nog niet verzonden zodat ze je build op orde kunnen krijgen.

Edit: Het was mijn aller eerste zelfbouw, eerst weken filmpjes gekeken hoe het moest, do's en dont's maar het is allemaal heel vanzelfsprekend eigelijk :D
Wel hardstikke blij natuurlijk toen hij opstartte ;)

xShannentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 23:12

kiwi1990 schreef:
Waarschijnlijk hebben ze het pakket dan alleen aangemeld nog en nog niet verzonden zodat ze je build op orde kunnen krijgen.

Ze zouden vanavond een mailtje sturen en het zou morgen 100% zeker weten aankomen volgens de medewerker dus dan had hij het anders moeten informeren lijkt me?