Waar is nu nog vraag naar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Waar is nu nog vraag naar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 16:53

Daar zit ik al een hele poos over na te denken ... Waar is nu nog vraag naar met al die online webshops die maar meer en meer komen?

Altijd al een eigen online webshop willen hebben en vroeger een kleine opstart gemaakt. Omdat ik toen nog redelijk jong was en weinig ervaring had ben ik daar mee gestopt. Inmiddels kriebelt het weer, maar heb ik echt geen idee waar in 2015 nou echt nog vraag naar is? Het lijkt bijna onmogelijk om nu nog iets voor je zelf te beginnen naast gewoon werken.

Alles lijkt er wel te zijn qua webshops ... -O- Iemand die nog ideeën of tips heeft? PB mag altijd natuurlijk. ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:02

ED -> STW

Anoniem

Re: Waar is nu nog vraag naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:07

Ik denk dat alle soorten webshops wel bestaan ondertussen. Waar je je dus in moet onderscheiden zijn bijvoorbeeld dingen als klantvriendelijkheid, service, maar denk ook vooral aan een ruim assortiment.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 16:03

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat alle soorten webshops wel bestaan ondertussen. Waar je je dus in moet onderscheiden zijn bijvoorbeeld dingen als klantvriendelijkheid, service, maar denk ook vooral aan een ruim assortiment.

Bedankt voor je antwoord. :j Denk dat je helemaal gelijk hebt!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:32

Toevallig laatst druk aan het zoeken geweest naar speciale kleding.
Kleding voor mindervaliden. Echt zo weinig te vinden.

Nu bij HM en de New Yorker strapless tops en bh's gekocht om geopereerde schouder te kunnen ontzien.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:46

luuntje, de echte aangepaste kleding wordt op maat gemaakt bij de kleermaker, coupeuze!
die mensen kunnen niet naar een H&M of wat voor zaak dan ook of het moet kunnen worden aangepast!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-15 20:38

luuntje schreef:
Toevallig laatst druk aan het zoeken geweest naar speciale kleding.
Kleding voor mindervaliden. Echt zo weinig te vinden.

Nu bij HM en de New Yorker strapless tops en bh's gekocht om geopereerde schouder te kunnen ontzien.

Moet zeggen dat ik niet denk dat er heel veel mensen zijn die dit willen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:22

Denk ook niet dat de markt groot is.
Genoeg rolstoelers die fijn zittende kleding willen en er leuk uit willen zien.

Producten voor ouderen. Grote afzetmarkt.
Maar ja of die bestellen in een webshop?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:24

Ik denk ook dat je vooral kwa vormgeving er tussen uit moet springen, naast klantvriendelijkheid en een goede service :)
Ik ben persoonlijk altijd heel erg van de vormgeving en kan op een bepaalde webshop afknappen als de lay-out niet verzorgd is terwijl ze dan wel degelijk leuke spulletjes verkopen!

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:24

Zat webshops voor het dertien-in-een-dozijn spul.

Waar ik moeite mee heb vaak, is /unieke/ dingen vinden :D Af en toe speur ik zelf wel rond, maar de leukste webshops voor mij zijn degenen waar de eigenaar dat speurwerk doet natuurlijk. O:)

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:28

Zorg ook dat bijvoorbeeld de service voor producten heen en terug sturen in orde is.
Ik heb bijvoorbeeld wel eens bij H&M iets terug gestuurd, bleek dat mijn pakketje ineens kwijt was.. heb dat geld dus ook nooit terug gekregen. (En koop daar dus ook niet meer online, ze hebben ook een irritante manier van betalen)

Of dingen zoals wanneer je zegt dat een pakketje tussen maandag en vrijdag bezorgd kan worden, dat ie dan pas op vrijdag aankomt.. daar heb ik zo'n hekel aan.