Ik schaam me gewoon een beetje om dit topic te openen, maar ik kan serieus wel wat hulp gebruiken.
Het zit namelijk zo, ik ben nu een half jaar vrijgezel na een relatie van bijna 10 jaar.
Van mijn 16e tot mijn 26e heb ik dus in een relatie gezeten, wat automatisch betekent dat het "daten'' dus heel lang niet aan de orde van de dag is geweest.
Als je dan in 1 klap weer vrijgezel wordt gaat er weer een heel andere wereld voor je open die soms dus ook een beetje eng is
Nu is het zo dat ik een fervent voetbalsupporter ben en iedere thuiswedstrijd van mijn clubbie samen met mijn vader bezoek.
Vorig seizoen had ik daar toen al een leuke kerel gespot die schuin achter ons zit. Hij zit daar volgens mij ook met zijn vader.
Toen was hij me niet zo zeer opgevallen omdat ik er toen nog niet over open stond. Nu de eerste wedstrijd van dit seizoen was dat wel anders haha. Echt een hele leuke kerel waarmee ik graag eens een praatje zou maken.
Maar nu komt dus de grote vraag.... hoe pak ik dit in godsnaam aan?
Kijk, ik zit daar natuurlijk met mijn vader en hij ook. Hij zit schuin achter ons dus een beetje kijken en flirten gaat ook niet echt want dan zou ik achterstevoren op mijn stoel moeten gaan zitten terwijl de wedstrijd toch echt recht voor me gespeeld word
Voor de wedstrijd en in de rust als hij voorbij loopt hebben we wel oogcontact en lachte hij ook heel leuk en lief naar me. Maar dat wil natuurlijk niet gelijk iets zeggen.
Ik weet natuurlijk ook niet of de beste man uberhaupt wel vrijgezel is
En tja, het zeggen van probeer het gewoon je ziet hem daarna waarschijnlijk nooit meer gaat ook niet op. Moet dan nog een heel seizoen voor m zitten
Help??!! Hebben jullie tips??
. Kan je je pa hier niet voor strikken?
Dan zit je zeker het hele seizoen met samengeknepen billetjes van schaamte
) kijkt, en met een soort van hoofdgebaar duidelijk probeert te maken dat hij ook naar de ''wc'' moet gaan....
?