), was ik eens in Google Sketch Up gaan tekenen. Nu ik daar best "handig" in ben geworden, wil ik eens een huis gaan ontwerpen en in Google Sketch Up tekenen. Het is wel een droom om ooit zelf een huis te ontwerpen en (te laten) bouwen in Zweden. Of die droom ooit uit komt? Geen idee, het besluit om naar Zweden te emigreren is in ieder geval wel gedaan en dat is alvast stap 1!Nu was ik eigenlijk wel eens benieuwd wat jullie écht in een huis zouden willen hebben als je jouw eigen huis kon ontwerpen/bouwen. Een bepaalde kamer (voor bijvoorbeeld de hond...) of bepaalde inrichting van een keuken/slaapkamer/... of...
Misschien zijn hier wel meer mensen die het leuk vinden om in Google Sketch Up te tekenen en huizen/inrichtingen/kamers tekenen/ontwerpen? Misschien een leuk idee om die hier met elkaar te delen en zo ideeën en inspiratie op te doen?
Natuurlijk is t fictief, maar ik vind het toch wel heel erg leuk om te doen en vooral om te dromen. En wie weet komt m'n droom nog wel eens uit om m'n eigen huis te kunnen ontwerpen en bouwen... Dromen mag, toch?!
Verder kijk ik ook heel veel rond op Pinterest, hele gave dingen staan daar op en leuk om inspiratie op te doen om te tekenen in Google Sketch Up!

Pas als ik tevreden ben begin ik met digitaal tekenen, maar goed merk bij ons op de opleiding ook al erg het verschil in behoefte de een begint het liefst direct digitaal een ander liever eerst op papier. Gelukkig is bij ons beide toegestaan.