enquetes in vullen heeft iemand hier ervaring mee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

enquetes in vullen heeft iemand hier ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 13:14

Ik zie ze regelmatig voorbij komen die advertenties en ze beloven wel 5 euro voor 1 enquete
Ben benieuwd of iemand ervaring heeft en of het waar is wat ze beloven

Amaryllis

Re: enquetes in vullen heeft iemand hier ervaring mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:15

TAO > LZP

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:19

Ervaring? Ja. Is het waar wat ze beloven? Alles behalve. Het zijn over het algemeen spaarprogramma's, waarbij je per enquête geld krijgt. Vanaf een bepaald bedrag kun je dan uit laten betalen. Het kan ontzettend lang duren voordat je die grens hebt bereikt. Ik vind het zelf wel fijn, want af en toe haal ik er een klein zakcentje uit. Maar dan heb ik het wel over een keer in de zoveel maanden :+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:30

Ik ben net begonnen hieraan mee te doen. De bedragen lopen langzaam op en je moet minimaal 10,- tegoed hebben om het uit te laten keren. Het kan daardoor lang duren voordat je het geld op je rekening krijgt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:32

Duurt heeeeel erg lang :') Ze betalen wel uit, maar voordat je bij dat bedrag komt (en dan gaat het maar om 5 of 10 euro) ben je een langere tijd zoet (gerust een paar maand). Dus kost veel tijd, levert amper iets op.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 17-08-15 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:32

5 euro per enquete? Misschien een enquete waar je een een ruim uur mee bezig bent.
Bij Waardevolle mening bijv. is soms 20 minuten voor 1,50. Maar mijn ervaring is dat het goed kan dat je er langer mee bezig bent. En vaak zijn er al snel voldoende invullers en krijg je een screenout en kun je niet meer meedoen, of geef je ergens een antwoord waardoor je er ook uitligt.

Ik heb er een aantal uitgeprobeerd en doe enkel nog:
Enquetes invullen, en kopen via Euroclix/Panelclix, en TNS-NIPO.

Het is een leuk extraatje maar je wordt er echt niet rijk van!
En als je het vaker doet vind ik het erg saai, langer dan een kwartier doe ik ze niet. En lastige is dat je dat vaak van te voren toch niet precies weet, en soms ook tijdens de enquete niet, hoe lang je nog moet.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:19

Ik doe ook mee aan zo'n soort spaarprogramma. Is inderdaad niet waar wat ze beloven, maar wel een leuk zakcentje. Vanaf een bepaald aantal punten kun je ze inwisselen voor geld op je rekening (vanaf 50 dollar = zo'n 40 euro) of in kadobonnen vanaf een waarde van 5 euro en hoger. Ik doe zo nu en dan periodes eens een enquete en heb toch wel zo'n 40/50 euro per jaar voor minimale inspanning. Ook voor het aanbrengen van nieuwe leden krijg je weer punten. Zo kan dat soms dan best wel hard gaan. :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 13:26

Ik vul enquêtes in voor invotes en TNS-nipo. Punten bij TNS-nipo laat ik bijschrijven op m'n airmiles en bij invotes vraag ik tegoedbonnen van bol.com aan.
Toevallig gisteren bij invotes gekeken wat m'n saldo was omdat ik een bestellen bij bol.com wilde doen en toen kwam ik tekort. Vandaag krijg ik twee enquêtes binnen en heb ik wel genoeg, maar die bestelling heb ik al gedaan.

Ik denk dag ik gemiddeld 3 of 4 enquêtes per maand krijg. Van beide partijen bij elkaar. Zouden er wel meer mogen zijn van mij. Vandeweek sprak ik een collega erover en zij krijgen dagelijks enquêtes. Wellicht heeft het te maken met de gezinssamenstelling.
Maar als iemand nog een goede enquete site weet dan houd ik me aanbevolen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 13:32

Ik vul enquêtes in via Euroclix (zie link in mijn onderschrift). Het is bepaald niet snel rijk worden en 5 euro voor 1 enquete heb ik ook nog niet meegemaakt, maar bij elkaar geteld levert het denk ik wel zo'n 80 euro per jaar op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 13:34

Ik heb alleen ervaring met Euroclix. Ik heb me na ongeveer een half jaar 70 euro laten uitbetalen. Nu zit ik op 5 euro, maar ik spaar gewoon een aantal maanden door tot ik me laat uitbetalen. Maar 5 euro per keer? Bij mij is het hooguit 1.5 euro als je er snel genoeg bij bent.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 13:56

Ik deed opinion bar (1euro per enquete) waardevolle mening (verschillend, en uitbetaling in bonnen, geen geld op je rekening) en invotes (verschillend per enquete, over het algemeen erg goed, en ook uitbetaling in bonnen) toen ik nog in Nederland woonde. Ik spaarde het op over het hele jaar en had dan op die manier mijn kerst kado's betaald.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:05

5 euro per keer heb ik nog niet meegemaakt, maar heb verschillende sites waar ik me heb opgegeven en op jaarbasis is dat toch wel een heel leuk zakcentje :)!