Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je wil alle lastig te bereiken mensen, maar als je ze eenmaal hebt, wil je er snel van af want dan zijn ze niet meer leuk 
eenitraM schreef:HerkenbaarJe wil alle lastig te bereiken mensen, maar als je ze eenmaal hebt, wil je er snel van af want dan zijn ze niet meer leuk
Misschien is het de leeftijd. Wie weet.
Lente schreef:Oef... Er zijn zoveel dingen die meespelen... Hou je wel echt van jezelf? Ben je blij met jezelf?
En stomme vraag; hoe zijn je waarden? Ik merk dat ik zelf wat onverschillig word als ik hoger zit. Ik kan me voorstellen dat dat voelt als verlies van spanning?
shilady schreef:Je hebt in een langdurige relatie gezeten en nu wil je wellis wat andere smaken ervaren
Niks mis mee!

marije1109 schreef:Beetje rondkijken niets mis mee, maar speel geen spelletjes met mensen (bewust of onbewust). Dit zou je zelf ook niet willen.
Verder denk ik dat je misschien goed naar jezelf moet kijken. Zit jij wel lekker in je vel.....mijn ervaring is namelijk dat dit gedrag komt van onzekerheid of niet tevreden zijn met jezelf!
Suzanne F. schreef:Ik denk dat het een fase is. Maar wel dicht bij jezelf blijven, dat is belangrijk. Wie ben ik, wat wil ik, wat voel ik, waar word ik gelukkig van etc.
ik heb precies hetzelfde.. heb helaas geen tips voor je..
dus volg ff
. 
Sunrise_ schreef:Wanneer je met onbereikbare mannen nog in de spannende fase van 'vindt-hij-me-wel-leuk-of-niet' zit, heeft het niet altijd met verliefdheid te maken. Ik las een keer in een artikel dat het meer met bevestiging te maken heeft. Elke keer wanneer je een berichtje van hem krijgt maakt je 'hart' een sprongetje. In dit soort situaties is dat echter niet per sé omdat je hem zo leuk vindt, maar omdat je onzekerheid door dat berichtje even weggenomen wordt. Hij geeft je door zijn gedrag immers een onzeker gevoel, maar door jou af en toe een berichtje te sturen neemt hij weer een stukje van jouw onzekerheid weg. Je krijgt dan dus even bevestiging dat je heus wel leuk genoeg bent, en daarom maak je dat 'sprongetje'. Dit kan ook wat verslavend werken, vandaar dat je bij zulke types je grenzen vaak wat opschuift, waar je bij 'gewone' of 'saaie' mannen allang een grens had getrokken.
xTiffani schreef:Ik denk ook altijd gewoon dat ik bindingsangst heb, grap er ook wel eens over![]()
Eigenlijk lijkt het er ook wel op, zodra ze interesse krijgen wil ik weg, afspreken doe ik ook niet.. ben bang dat er gelijk wat van je verwacht wordt. (Bv. Vaker daten)

Sidera schreef:Ja ik heb zelf momenten dat ik zou niets liever willen dan dat de mensen die ik leuk vind wat bereikbaarder zouden zijn (single bijvoorbeeld) maar op andere momenten vraag ik dan weer af of ik dat dan nog wel leuk zou vinden aangezien dat meteen enger zou zijn want dan is er meer mogelijkheid tot serieuze commitment!
Denk je niet dat zo iets zou spelen