Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 16:23

...Natuurlijk zijn we allemaal hartstikke lief, leuk en gezellig. We zouden uiteraard nooit iets doen waardoor je een ander voor schut zet of misschien kwetst...

Toch?

Ik smul eigenlijk altijd van het 'confessions' gedeelte in onder andere Cosmopolitain. Waarom? Omdat daar soms hilarische verhalen tussen staan, maar ook omdat ik mij dan iets minder slecht voel :Y) Nu heb ik niet heel veel op mijn kerfstok, maar toch... :+

Om het spits af te bijten: De cadeau-doorgeef-ronde.
Ik heb namelijk een hékel aan het krijgen van crèmepjes, lotionetjes, shampootjes op verjaardagen of zelfs voor de zomaar. Je maakt er mij echt niet gelukkig mee en vaak krijg ik spul in handen gedrukt wat ik dus echt niet lekker vind ruiken. (Lavendel, brrr). Uiteraard moest dit bij cadeaupakket nummero zoveel eens een keertje mis gaan. Ik krijg véél pakketjes en met een verjaardag, housewarming, wat dan ook komt dat nogal eens van pas. Ware het niet dat ik niet precies onthoud van wie ik het cadeautje heb gekregen..... 1 keer raden: Ik heb uiteindelijk een cadeau waar iemand - schijnbaar - heel goed over had nagedacht en zelf (!!) samen had gesteld teruggegeven aan de gever. Ai.

Nu zijn er natuurlijk veel, veel, veel meer confessions.... Welke bokker durft het aan om aan te vullen? :Y)

Grapjasjes12

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:00

Ik pikte vroeger geld van m'n vader. Waar de meeste briefjes van waren daarvan pakte ik er ééntje.

En dat is nog niet het ergste, want mijn broertje deed dat namelijk PRECIES ZO _O-

En mijn vader maar elke week tierend en vloekend door het huis stampen omdat hij zeker wist dat er IEMAND geld stal. Waarop mijn moeder enorm kwaad werd want dat deden haar engeltjes niet en hij zal wel aan het dementeren zijn :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:14

Oehooeehoeee leuk! ik volg!
Ik zal eens even nadenken want heb er vast genoeg.
Ik was vroeger zo'n kind die van alles verzon om te vertellen, wat niet waar was.
Blijkbaar was mijn echte leven niet interessant genoeg :')

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:16

Ja nu willen we natuurlijk wel weten hoe degene aan wie je het cadeau teruggaf reageerde :+

Mijn broer uit Tsjechie was hier op bezoek met zijn vriendin. Ze hadden snoepjes meegenomen, die behoorlijk ranzig waren. Toen zijn vriendin wegliep dacht ik dat hij ook was weggelopen van de tafel en zei ik tegen de anderen: ''Behoorlijk ranzige snoepjes zeg''. Uiteraard was hij er nog. :')
Heb maar gedaan alsof ik wel wist dat hij er nog was en ik die dag gewoon erg recht-voor-z'n-raap was :o
Laatst bijgewerkt door Monchou op 14-08-15 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:20

Stiekem chocola willen pakken van boven aan de kast uit mama's mooiste schaal en poef daar lag de deksel van de schaal glazen schaal :+

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:34

Ik heb er heel veel :'). Ik kijk altijd chagrijnig. Zelfs als ik iets leuk vind, kijk ik nog chagrijnig. Mensen vragen altijd aan mij of ik boos ben of iets anders.. "Nee, dat is mijn gezicht." Ik val soms ook in slaap op school. Voor de rest ben ik erg onbenullig en lomp. Heb een keer mijn enkel zwaar gekneusd door over mijn eigen voeten te struikelen, ik "sla" (gewoon zachtjes is de bedoeling) mensen wel eens te hard waardoor dat nogal pijnlijk is. Ik deed mijn elleboog opzij, alleen toen zat er een neus in de weg... Bloedneus :7. Op school tijdens de bel ben ik een keer mijn schoen verloren op de trap. Loop je daar te hinkelen op een been terwijl je ondertussen allemaal mensen moet ontwijken en je schoen moet proberen terug te vinden _O-. Ik kan nog wel even doorgaan :))

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:37

Oh geweldig, confessions!

Vriendin en ik vonden dezelfde jongen leuk (euhh.. We waren nog jong ;) ). Gingen we met z'n 3en naar Koninginnedag in de stad. Merkte dat het tussen hun goed klikte, dus ik gunde haar dat zij ervoor zou gaan. Zij moest eerder weg dus ik bleef alleen achter met hem. Omdat ze zich best rot voelde dat ze weg moest SMSTE ik naar haar iets van 'jij mag voor m gaan, jullie zijn leuk samen en ik zal proberen m niet meer leuk te vinden'. Nog geen minuut later zegt die jongen tegen mij: 'kijk eens wat voor SMSje ik heb gekregen...'

Had ik m dus naar hem gestuurd. Ben letterlijk weggerend :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:40

Kirstenn _/-\o_ _O-
Nu klinkt het heeeeeel grappig, maar jeetje wat zul je je rot gevoeld hebben.
Is het nog iets geworden tussen jouw vriendin en hem?

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:42

Ik kon wel door de grond zakken. Het banketstaaf is dat ik (paar weken later) met m ben gaan daten. Bleek een regelrechte banketstaaf dus vriendin was blij toe :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:44

Kirsten, ik had ongeveer ook zoiets alleen anders..

Ik scharrelde met twee jongens af en aan.
Dat waren hele goede vrienden van elkaar.

Uiteraard was iedereen hiervan op de hoogte.

Het was zomer, ik verveelde me..

Dus ik stuurde beide, joh zin om wat af te spreken.. Zoiets zal het geweest zijn..

Kreeg ik van beide hetzelfde antwoord.
Of ik moeite had met kiezen.. Of ernstig omhoog zat..
Waren ze samen op vakantie _O-

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:45

Nu ben ik toch even benieuwd over welke leeftijd we het hier hebben? :=
(''we waren nog jong'')

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:46

:') geniaal Kipje39

AmkeVH we waren toen 17 volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:47

Ohhh Kirstenn dat heb ik ook eens gehad, in een groepsapp! Ik wilde tegen iemand zeggen 'jeez ik vind *** wel kapot irritant zeg...' dat ging dus naar haar. Gelukkig pakte zij het goed op! :')

Ik heb ook eens een duif vermoord toen ik 11 of 12 was ofzo... De hond van mijn vriendin had hem het water ingejaagd en daar kon hij niet meer uitkomen (note: het was hartje winter dus het water was hartstikke koud). Ik heb hem eerst geprobeerd te redden met een tak en mijn handen maar steeds sprong hij weg terug het water in. Het beestje was toen zo onderkoeld en uitgeput dat ik me besefte, als ik dit dier wel kan redden dan haalt hij de dierenarts toch niet en die maakt hem dan toch wel dood of zo. Toen heb ik hem onderwater gehouden. Hij stribbelde niet eens tegen (anders had ik hem uiteraard niet daar gehouden) en in een minuutje was het klaar. :o Ondanks dat ik nog steeds denk dat dit het beste was voor het beest, schaam ik me rot en had ik achteraf liever het water in willen springen. Maar ja dat doe je ook niet in een diepe sloot in het midden van de winter...

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 20:52

Ik was op de basisschool in een plusklas geplaatst en ik kreeg extra rekenopdrachten en werkstukken om te maken. De leraren en mijn ouders dachten dat ik rekenen zo makkelijk vond omdat ik altijd al mn opdrachten goed had. Maar ik maakte de opdrachten nooit, schreef de antwoorden altijd over als we gingen nakijken :o :')

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:28

Amira_ schreef:
Ik was op de basisschool in een plusklas geplaatst en ik kreeg extra rekenopdrachten en werkstukken om te maken. De leraren en mijn ouders dachten dat ik rekenen zo makkelijk vond omdat ik altijd al mn opdrachten goed had. Maar ik maakte de opdrachten nooit, schreef de antwoorden altijd over als we gingen nakijken :o :')

Die is erg :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:38

Ik heb s een deuk in de auto van mn vader gereden. De volgende dag zei hij iemand in de garage is tegen mn auto aangereden. Ik durfde niks te zeggen en heb dit jaar tijdens uit eten toch maar verteld dat ik dat had gedaan :P

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:52

Leuk topic! Ik heb enkele weken terug op vakantie in Spanje een hagedis verminkt.. Beestje zat in huis, dus als superheld die ik dacht te zijn zou hem wel even buiten zetten. Mijn vriend zei nog tegen me "laat die hagedis nu los, jij moet altijd alles kunnen aanraken" :=. Maar dus, ik kom buiten en wil hem net loslaten, springt het beestje zelf uit mijn handen en valt op zijn rug. Meteen erna was ie weg, maar ik wou toch nog even zien als alles wel oké was. Uiteindelijk heb ik hel gevonden, kwam er bloed uit een oog en was er een hak uit zijn bek. Ik heb me nog nooit zoooo rot gevoeld |(. De dag erna kwam ik het beestje gelukkig terug tegen, hij was wel een oog kwijt, maar leefde nog. Toch maar even een vriend gestuurd toen die zelf ook een boel reptielen heeft, hij zei dat hagedissen best tegen een stootje kunnen en snel genezen. Maar ik voel me er nog steeds ontzettend schuldig van :n

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:15

Ik heb vroeger een kauwgomballenring van mijn beste vriendin/nichtje gestolen. Zij had er zoooooo veel en ik wilde er heel graag een. Dus toen heb ik een keer een mee gepakt :') Ze had het wel gemerkt dus ik zei tegen haar dat haar zusje hem misschien had. Die volgende keer heb ik hem snel terug gelegd :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 12:15

Oh als we t over stelen hebben!
Ik heb vroeger (toen ik 4 was ofzo) Een piep beestej uit de dierenwinkel meegenomen.
Ze stonden op de kassa zegmaar dus ik dacht dat ze gratis waren :=

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 12:30

nou komt mijne eigenlijk best erg vond ik zelf maarja
want ik had afgelopen oud en nieuw had ik een vriend alleen na 2 dagen was ik eigenlijk er wel weer klaar mee en vond single zijn veel leuker (was daarvoor al iets van anderhalf 2 jaar single :') ). was er dus een week later verjaardag van mijn beste vriend en vriendin die was ook mee en zij wist dat ik het eigenlijk al een tijdje wou uitmaken had ze mij toen ik al stomdronken was (heel slim ja not haha) aan een van de vrienden van mijn beste vriend gekoppeld en uiteindelijk zaten we dus te zoenen en had vriendin heel leuk een foto van genomen en naar me vriend toegestuurd.
en het ergste was hij vond het niet eens erg _O- ik er een heel drama van gemaakt en het dan maar toch uitgemaakt. had het beter meteen uit kunnen maken voor het feestje ofz... maarja.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 12:54

oeehhww leukk confessions <3

ik maakte mijn verhalen ook altijd spectaculairder := mijn eigen leven was gewoon niet leuk genoeg naja ik was nooit populair en dacht dat mijn vrienden alleen van mij hielden als ik het wat "leuker" maakte
ik heb ook ooit eens mijn beste vriend misbruikt om van een ander af te komen :')

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 13:04

Ik ben dus in de 1e week dat ik mijn rijbewijs had met de auto van mijn moeder achteruit tegen een lantaarnpaal gereden *BOEM* ja echt die paal ging heen en weer :oo
Later heeft me moeder nog eens gevraagd of ik wist waar dat geluid vandaan kwam als we over een hobbel heen reden, dan hoorde je namelijke een blikgeluid dat in en uit zette.
Ik deed alsof mijn neus bloedde :roll:
Nu... 10 jaar later weet ze nog steeds van niks _O-
Die auto is ondertussen al een tijdje weg gelukkig haha

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:11

Heerlijk topic.

Toen ik een jaar of 10 was, was ik de kelder in geslopen om dropjes uit de snoeppot te eten. Omdat we dit altijd moesten vragen, at ik de dropjes dus snel in de kelder op. Toen mijn zusje door had dat ik in de kelder stond riep ze voor de grap heel hard boven aan de trap "wat doe jij daar?!". Van schrikt slikte ik net de twee dropjes, die ik in mijn mond had, door en bleven ze in mijn keel steken. Helaas lukte het niet ze verder door te slikken en zaten ze klem in mijn slokdarm. Dus maar naar moeders om het op te biechten en vervolgens door naar de eerste hulp. Vervolgens naar de KNO arts die er niet veel aan kon doen, omdat de dropjes al te ver waren doorgeslikt. Ik heb de halve avond kwijlend op de bank gezeten, aangezien slikken zeer deed, om te wachten totdat de snoepjes genoeg geslonken waren zodat ze zelf de weg richting maag zouden vervolgen :+

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 21:20

CharlotteJay schreef:
oeehhww leukk confessions <3

ik maakte mijn verhalen ook altijd spectaculairder := mijn eigen leven was gewoon niet leuk genoeg naja ik was nooit populair en dacht dat mijn vrienden alleen van mij hielden als ik het wat "leuker" maakte
ik heb ook ooit eens mijn beste vriend misbruikt om van een ander af te komen :')

ik ook! Er was een meisje en die vond ik echt niet aardig en zei mij wel en toen heb ik een keer net gedaan of mijn beste vriendin mij pestte en zij ging mij dus troosten. En ik weet niet meer wat ze toen zei maar dat was zoiets wat sommige mensen verkeerd opvatten. Dus toen had ik er dus een heel groot probleem van gemaakt dat ze dat had gezegd en toen gezegd:"Zulke dingen zeggen vriendinnen niet tegen elkaar jij bent niet meer mijn vriendin!" En toen was alles over.

ZO ERG :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 21:30

confession 2
ik moet echt gaan biechten in de kerk ofzoo

ik heb al tijdje rijles en moet binnenkort gaan afrijden maar goed mijn rij-instructrice heb een leuke, lieve zoon en die had een vriendin... -O- en ik hoopte steeds dat hun uit elkaar gingen zodat ik een kans bij hem zou hebben en haar niet kwijt raak
want zij is echt geweldig

puntje bij paaltje is het over tussen die 2 en weet ik het echt niet meer ook al is hij echt heeeeelll leuk
:')